یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
.

حوزه/امام جمعه شهرستان نظرآباد به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامی نیازمند مجلسی انقلابی برای ایستادگی در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز،حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ولادت با سعادت امام زمان (عج)گفت:در زیارت‌نامه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌خوانیم: «السَّلَامُ عَلَی رَبِیعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَیَّام»سلام بر بهار مردمان و خرمی روزگاران-. این تعبیر به این معنا است که امام عصر (عج) به‌ دلیل اینکه مظهر اسم الهی «حیّ» است، حقیقت بهار می‌باشد و با خود بهار انسانیت را به ارمغان می‌آورد.

وی افزود : نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج)است کسانی که مجاهدتهای آنان ضامن آرامش و امنیت کشور است.

امام جمعه شهرستان نظرآباد به انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: بهترین راه برای دفاع از این حرم و ناکامی دشمنان این میهن عزیز و حل مشکلات و موانع، حضور گسترده در انتخابات است.

وی افزود:تبلیغات نامزدها باید همراه با اخلاق و دیانت و عاری از تهمت زدن، دروغ گفتن و وعده‌ی خلاف دادن باشد.

حجت الاسلام محمدی به اهمیت مجلس انقلابی اشاره کرد و تصریح داشت:انقلاب اسلامی نیازمند مجلسی انقلابی برای ایستادگی در برابر دشمنان است و نماینده مجلس تراز انقلاب باید در داشتن روحیه انقلابی، شجاعت و ایمان به هدف، از شجاع‌ترین، مؤمن‌ترین و انقلابی‌ترین افراد باشد.

وی در خاتمه گفت:تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و نیز همکاری مسئولان قوه قضائیه در بازگرداندن اموال بابک زنجانی شایسته تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha