سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:حضور گسترده و باشکوه مردم ایران اسلامی در انتخابات موجب استحکام پایه های نظام و دلسرد شدن دشمنان نظام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام سید علی حسینی،امام‌جمعه بروجرد در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان با تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) بیان داشت: همه باید برای ترویج سبک زندگی مهدوی در جامعه تلاش کنیم و در راستای نهادینه سازی اخلاق قرانی در جامعه قدم برداریم.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند اظهار داشت:انتخابات نمود و تجلی مردم سالاری دینی است و شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب تحکیم پایه های نطام و ناامید و دلسرد شدن دشمنان انقلاب خواهد شد.

امام‌ جمعه بروجرد با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ای شرعی و حقوقی است،خاطر نشان کرد:مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و باشکوه خود در پای صندوق های رای توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با انتخاب کاندیداهای اصلح، مجلسی مقتدر و توانمند را تشکیل می دهند،گفت: داشتن تقوا، تعهد، ساده زیستی، شجاعت و توانمندی از جمله این شاخصه ها هستند و داوطلبان نمایندگی مجلس نباید تصاحب کرسی را فرصتی برای استفاده های شخصی بدانند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه وضع قوانین مورد نیاز جامعه و نظارت بر اجرای قوانین از مهمترین وظایف نمایندگان است افزود: نمایندگان باید بر اجرای قوانین نظارت داشته باشند و با قانون شکنی ها مقابله کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در بخش های گوناگون به پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیری دست یافته است،اظهار داشت:امروز به جایگاهی رسیده ایم که آمریکا از ما می ترسد و قدرت ما در صنایع موشکی و دفاعی باعث امنیت ،عزت و افتخار روزافزون در جهان شده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان با محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش اسرائیل گفت: سازمان های مدعی حقوق بشر نباید در برابر این جنایات بی رحمانه سکوت کنند چرا که سکوت در برابر این همه جنایت گناهی بزرگ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha