سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
انتظامی

حوزه/ فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرا رسیدن میلاد امام عصر(عج)و هفته گرامیداشت مقام سرباران گمنام امام زمان(عج) را به سربازان گمنام امام عصر(عج) تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرا رسیدن میلاد امام عصر(عج) و هفته گرامیداشت مقام سربازان گمنام امام زمان(عج) را به این سربازان خدوم تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

امروزه برقراری امنیت جزو مهمترین وظایف حکومت‌ها است، به نحوی که در کشورهایی که کوچک سازی دولت جزو اصول اولیه به شمار می آید، هنوز حوزه‌های امنیتی جزو کار ویژه‌ حاکمیت قلمداد می‌شود و یکی از اساسی‌ترین جایگاه‌ها در ساختار امنیتی یک کشور، از آنِ نهاد اطلاعاتی است.

یکی از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت نیروهای جان بر کف و سربازانی است، که نام آنها به نام مهدی موعود مزین گشته، آنان که با توکل بر خدا و توجه به شرع، تکالیف خود را انجام داده و مصداق عملی حافظان امنیت، مجاهدان فی سبیل الله و حامیان ولایت هستند.

نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب شکوهمند اسلامی است.

سربازان گمنام امام زمان(عج) همان‌هایی هستند که مجاهدت‌ها و چشمان تیزبینشان، جمهوری اسلامی ایران را به امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه جهان تبدیل کرده و در گمنامی از این کشور محافظت می کنند و خواب را از چشم دشمنان ربوده اند.

سربازان گمنام امام زمان زبده‌ترین نیروهایی هستند که وظیفه تأمین امنیت کشور را در مقابله با توطئه‌های بیگانگان و دشمنان علیه انقلاب اسلامی بر عهده دارند و همواره دشمنان را در انجام توطئه‌هایشان علیه انقلاب و کشور ناامید کرده‌اند و چه تعبیر زیبایی از زبان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرموده اند: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) سنگری بسیار مهم، حساس، چشم بینا و بیدار نظام اسلامی هستند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد باسعادت منجیی عالم بشریت امام زمان(عج)، ایام فرح بخش هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) تلاش ها، ایثارگری ها و جانفشانی های سرو قامتان عرصه تامین امنیت و آرامش کشور در مجموعه وزارت اطلاعات که جانانه و با زیبندگی به صفت زیبای سربازان گمنام امام زمان (عج) از اقتدار، صلابت، عزت و عظمت ایران اسلامی پاسداری و حراست کرده و آرامش را به مردم ایران اسلامی به ارمغان می آوردند، ارج می نهد.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha