یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدحسین مؤمنی

حوزه/سخنران مسجد مقدس جمکران علت دشمنی استکبار جهانی با ایران را بخاطر بلند بودن بیرق امیرالمؤمنین(ع) در این کشور دانست و گفت: شهدا برای این نظام و انقلاب خون داده‌اند و حضور ما پای صندوق‌های رأی شهدا را خوشحال و دشمن امیرالمؤمنین(ع) را ناامید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی امروز شنبه در جمع صدها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه قرآن کامل‌ترین دستورات را برای رسیدن به کمال دنیا و آخرت بیان کرده است، اظهار کرد: هر کسی به قرآن و عترت تأسی کرد به تعبیر پیامبر اسلام(ص) هرگز گمراه نمی‌شود ضلالت سراغ او نمی‌آید.

وی افزود: دستورات قرآن و روایات جامع‌ترین دستورات است که نقض نمی‌شود و برای تمام عصرها و نسل‌ها است و راه نجات در شرایط امروز این دو هستند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرآن کریم معجزه پیامبر(ص) و کلام خدا است و عمل به آن تاثیر مستقیم بر زندگی دارد، عنوان کرد: بدانیم، باور کنیم و عمل کنیم که با آیات قرآن به فلاح و رستگاری می‌رسیم، برخی از افراد راه درست را می‌دانند اما چون باور ندارند به دستورات عمل نمی‌کنند.

مؤمنی با اشاره با اینکه قلب انسان با ذکر آرام می‌گیرد و بالاترین ذکر نماز است، اظهار کرد: باید از هر آنچه که می‌خواهد ما را از خدا دور کند فاصله بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: این مملکت برای هیچ شخص یا گروه خاصی نیست بلکه برای مردم است، اینکه آمریکا، انگلیس و استکبار مقابل ایران سخت ایستاده‌اند اما با بسیاری از کشورهای مسلمان کاری ندارند نشان می‌دهد که دشمن متوجه قدرت ایران شده است؛ هیچ کجای عالم بیرق امیرالمؤمنین(ع) همانند ایران بلند نیست و یا علی گویی ملت ایران مشتی بر دهن یاوه‌گویانی است که فکر کردند مردم ما نسبت به این بیرق بی‌تفاوت می‌شوند.

سخنران مراسم ادامه داد: مشکلات در کشور ما وجود دارد و جایی که باید نقد انجام شود ما نقد می‌کنیم اما اصل ریل گذاری در انقلاب اسلامی درست است و شهدا برای این نظام و انقلاب خون داده‌اند و حضور ما پای صندوق‌های رأی شهدا را خوشحال و دشمن امیرالمؤمنین(ع) را ناامید می‌کند.

مؤمنی عنوان کرد: مردم همیشه وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند. و این مسئولان هستند که وقتی می‌خواهند جلودار قطار انقلاب شوند باید به وظیفه خود درست عمل کنند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) از پدر و مادر هم برای ما مهربان‌تر است، گفت: هر کسی هر کاری دارد باید درب خانه حضرت حضور یابد و یکی از راه‌های ارتباط با امام، گریه برای امام حسین(ع) است.

پایان پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha