یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرحزاد

کارشناس مذهبی با بیان اینکه در دولت حضرت ولیعصر(عج) فقیری وجود نخواهد داشت و انگیزه‌های فساد و دزدی را بنیادی قطع خواهند کرد، تصریح کرد: دست مبارک امام زمان(عج) این کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده و خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد عصر امروز شنبه در اجتماع معلولان مهدی‌یاور در مسجد مقدس جمکران بر اهمیت ذکر صلوات به ویژه در ماه‌های شعبان و رمضان تاکید کرد و اظهار داشت: در روایات ما و نیز در کلام علمای گرانقدر اسلام، آثار و برکات بسیاری برای صلوات، ذکر شده است.

وی عنوان کرد: معلولان عزیز ما شاید در ظاهر دچار نقص باشند، اما بسیاری از آنها در زمینه‌های مختلف بسیار توانمند هستند.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه خانواده‌های معلولان، اجر و ثواب مضاعف دارند، ادامه داد: از خانواده‌های این عزیزان و همچنین مسئولانی که در راستای خدمت به ایشان گام برمی‌دارند، کمال تشکر را داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد تصریح کرد: تنها شخصیتی که مصلح کل و منجی عالم است، امام زمان(عج) است و عدل کامل با دستان ایشان در جهان برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ آیه قرآن در مورد امام زمان(عج) است، افزود: "جاء الحق و زهق الباطل..." یکی از این آیات است به این معنی که تنها کسی که با حضورش باطل از بین خواهد رفت، حضرت حجت(عج) است.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه در دولت حضرت ولیعصر(عج) فقیری وجود نخواهد داشت و انگیزه‌های فساد و دزدی را بنیادی قطع خواهند کرد، خاطرنشان کرد: دست مبارک امام زمان(عج) این کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده و خواهد کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha