یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1140051
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
خنداب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه خنداب در جمع دانش آموزان گفت: طبق حدیثی از امام صادق علیه‌السلام شب نیمه شعبان برای ما اهل بیت(علیهم السلام) به منزله شب قدر است همانطور که شب قدر برای رسول خدا (صل الله علیه و آله و سلم ) شب نزول قرآن بود، شب نیمه شعبان برای ما شب میلاد باطن و حقیقت قرآن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، عصر روز شنبه پنجم اسفند ماه خانم سوسن گودرزی مدیر مدرسه علمیه مهدیه خنداب در نشست اخلاقی که در مدرسه حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها) روستای استوه برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: امام صادق ( علیه السلام ) می‌فرمایند: شب نیمه شعبان برای ما اهل بیت(علیهم السلام) به منزله شب قدر است همانطور که شب قدر برای رسول خدا (صل الله علیه و آله و سلم ) شب نزول قرآن بود، شب نیمه شعبان برای ما شب میلاد باطن و حقیقت قرآن است.

وی گفت: همانطور که شب قدر، سرنوشت و تقدیرات یک ساله بندگان خدا رقم می خورد در شب نیمه شعبان نیز سرنوشت بشریت با ایشان رقم می‌خورد.

گودرزی خاطرنشان کرد: عقیده به امام زمان( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) به عنوان یک موعود و یک منجی ،یک عقیده و باور بین ادیان و مکاتب و مذاهب دینی و بعضا غیر دینی است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه خنداب اظهار داشت: همه به منجی و موعود آخر الزمان اعتقاد دارند.به دلیل اینکه، همه انسان‌ها فطرتا به دنبال آسایش،آرامش،آزادی، صلح، امنیت و عدالت هستند و امید دارند که منجی خواهد آمد و این مسائل را محقق خواهد کرد و تردید و شکی هم ندارند.

وی در ادامه افزود: فرق بین ما (شیعیان) و تمام ادیان و مذاهب دیگر این است که؛ ما وجود مقدس منجی و موعود عالم بشریت را زنده می دانیم که در بین ما با همین جسم فیزیکی، حی و حاضر هستند و دارند زندگی می‌کنند.

گودرزی اضافه کرد: آیت الله بهجت( رحمه الله علیه ) می‌فرمایند، از دهان تا گوش یک وجب بیشتر نیست، حرف از دهان در بیاید، قبل از اینکه به گوش انسان برسد، به گوش حضرت رسیده است پس باید مراقب حرف ها و کارهایمان باشیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha