دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان طی پیامی به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت، گفت: تمدن نوین اسلامی برگرفته از فرهنگ انتظار است که پرچمدار آن جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه هرمزگان، امروز در پیامی ضمن تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت به همه آحاد ملت و بویژه مردم هرمزگان، اظهار داشت: نیمه شعبان هنگامه آمدن مولودی در جهان است که باعث گسترش عدل و داد بر کره خاکی رقم خواهد خورد و حکومت اسلام تحقق خواهد یافت.

او که فرهنگ انتظار را معنا می بخشد و انتظار را در جهان که باعث پویایی و شادابی انسان ها است در راستای حرکت بسوی هدایت جمعی قدم بر می‌دارد.

به راستی در پی حوادث گوناگونی که در جهان رخ می دهد از جنگ، ناعدالتی، ظلم، تبعیض ها، لزوم وجود منجی بیش از پیش ضرورت می یابد.

جمهوری اسلامی ایران مقدمه ای است که در این زمان، اندیشه و ایدئولوژی خود را بر گسترش فرهنگ انتظار در جهان بنا نهاده است و در گام دوم انقلاب برای تحقق آن در راستای تمدن نوین اسلامی گام بر داشته است.

اینجانب میلاد با سر سعادت منجی عالم بشریت را به همه مسلمان و آزادی خواهان جهان بویژه مردم دیارم هرمزگان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که همه ما آن حکومت عدل جهانی را درک کرده و یاران آن حضرت باشیم.

نادر حقیقی

مدیر حوزه علمیه هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha