یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیریت در فرهنگ مترقی اسلام مساوی با خدمتگزاری به مردم است و به عنوان یک موقعیت اجتماعی و جایگاهی برای فخر فروشی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در جمع مردم چهار روستایی شهرستان گناوه اظهار داشت: مردم این منطقه همواره در برگزاری مراسم سوگواری دینی و مذهبی پیشگام بوده اند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مفهوم مدیریت و مسئولیت در اسلام و غرب با هم متفاوت اند، گفت: مدیریت در جامعه غربی به عنوان یک منصب و موقعیت اجتماعی تلقی می شود. افراد فکر می کنند از سکوی بالا رفته‌اند و اینگونه به مدیریت اصالت می دهند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مدیریت در فرهنگ مترقی اسلام مساوی با خدمتگزاری به مردم است و به عنوان یک موقعیت اجتماعی و جایگاهی برای فخر فروشی نیست.

وی ادامه داد: فراهم شدن توفیق خدمتگزاری به مردم به منظور مرتفع شدن مشکلات معنای واقعی مدیریت در اسلام می باشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام راحل دنیای شرق و غرب را به لرزه در آورد، عنوان کرد: امام(ره) هنگام معرفی خود را خدمتگزار مردم می داند و هیچگاه روحیه مردمداری شان هیچ گونه تغییری مشاهده نمی کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امروز نیز رهبر فرزانه انقلاب به عنوان خلف صالح در مقابل همگان خود را کوچک می شمارد، گفت: انسان های بزرگ خود را کوچک می شمارند تا در پیشگاه خدا بزرگ باشند. اما انسان های معمولی خود را بزرگ می شمارند که هم نزد مردم و هم خداوند کوچک هستند و این تفاوت میان مدیریت در فرهنگ اسلام و جهان غرب است.

وی عنوان کرد: نماینده خبرگان کار اجرایی در دست ندارد اما بنده با آبرویی که دارم برای مردم در طبق اخلاص می گذارم و مشکلات مردم را سمع و نظر مدیران انتقال خواهم داد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خواسته های مردم نعمت هایی است که به مسئولان داده می شود، افزود: مسئولان باید قدردان این خواسته‌ها باشند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مردم خواسته‌هایی مطرح کنند در واقع نعمت‌های خداست و خداوند به شما موقعیت داده است پس مسئول ما نباید احساس خستگی کند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: اگر به این خواسته‌های مردم اعتنا نکنیم خداوند این‌ها را به سراغ افرادی دیگر می فرستد که اهلیت شنیدن آن را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha