یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدار رئیس کل بیمه مرکزی ایران با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان گلایه مردم را با دقت مورد توجه قرار دهند برای حل شان اهتمام بورزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جمع مردم دشتی اظهار داشت: میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم (عج) با حماسه ۱۱ اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقارن پیدا کرده است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) سرآغازی برای آینده‌ای روشن است، گفت: امت انقلابی و جامعه اسلامی ما با همبستگی و حضور باشکوه خود در انتخابات قلب امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب را راضی و خشنود خواهند کرد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تمام بشریت منتظر ظهور یک منجی هستند، عنوان کرد: در عصر ظهور انسان‌ها ویژگی‌هایی تجربه خواهند کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خداوند به کسانی که اهل عمل صالح هستند وعده داده است که در این عصر ثروت های زمین را در اختیار خواهند گرفت.

وی افزود: عده‌ای که امروز نمی توانند دین دار واقعی باشند در آن عصر بستری فراهم می شود که بهترین دین مورد رضایت خداوند در اختیارشان قرار می گیرد و این دین در پهنه گیتی گسترش پیدا می کند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: جامعه پراسترس از بین خواهد رفت و دیگر خبری از ظلم و ستمگری نیست و امنیت در سرتاسر جهان حاکم می شود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های عصر ظهور این است که خداپرستی در پهنه گیتی شکل می گیرد و کسی ادعایی نخواهد داشت.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمام امکانات لازم در عصر ظهور فراهم خواهد شد، گفت: قرآن به ما بشارت می دهد منتظر بمانید تا دولت پایدار برپا شود و جهان پر از عدل گردد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما در عصر انتظار ظهور هستیم، عنوان کرد: در عصر غیبت حلال و حرام الهی تعطیل نیست و نمی توان گفت احکام الهی فقط مربوط به زمان ایام معصوم است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: زمان عصر ظهور مشخص نیست. پس این انقلابی که می خواهد بسترساز ظهور شود باید تمامی طبقات جامعه در جایگاه خودشان این ۴۵ سال را رو به جلو پیش ببرند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه این انقلاب حلقه وصل میان بعثت، غدیر، عاشورا و عصر ظهور است، افزود: دشمن با طراحی برنامه به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و انقلاب است، لذا باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: معنای بعد اعتقادی انتظار این است که هر روز نام امام زمان(عج) را زمزمه کنیم. لذا حضرت را آنگونه که هست بشناسیم.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در عصر انتظار نباید دست به روی دست گذاشت و هر شخصی به اندازه توانایی اش برای این انقلاب تلاش کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان گلایه مردم را با دقت مورد توجه قرار دهند برای حل شان اهتمام بورزند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه کارکرد مجلس خبرگان رهبری برای روز مبادا است، خاطر نشان کرد: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام، شخصیتی برومند و هوشمند، آیت الله العظمی خامنه ای را انتخاب کرد که نظیر این شخصیت در دنیا نمی توان پیدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha