یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضور آیت الله حسینی بوشهری در جمع مردم چغادک

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بار سنگین انقلاب اسلامی بر دوش مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شامگاه شنبه در جمع مردم عامری و دیلم، اظهار داشت: مردم این دیار همواره همراه با انقلاب و دغدغه مند نسبت به این انقلاب هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باورهای اعتقادی مردم با انقلاب عجین شده است، گفت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما تغییری در اراده مردم شان صورت نگرفته است. مردم ما همان مردمانی هستند که با امام راحل بیعت کردند و فرزندان خود را تقدیم به این آب و خاک کردند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی از مشکلات بر زمین مانده مربوط به خود مسئولان ما است و ارتباطی به بیرون کشور ندارد. مسائلی چون آب و حل بیکاری جوانان مسئله‌ای نیست که باید صبر کرد تا از بیرون برای حل آن بیایند.

وی ادامه داد: اجرای برخی پروژه‌ها باعث ایجاد امید می شود اما وقتی‌ نیمه کاره رها شود، مردم آزرده می شوند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه اولویت این دولت تکمیل طرح های نیمه کاره است، گفت: مسئولین اگر پروژه‌ای آغاز می کنند باید به پایان برسانند اگر نمی توانند پس لزومی بر اجرایی شدن نمی باشد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب بدون مردم معنا و مفهومی ندارد، ادامه داد: مردم همواره در سختی ها در کنار انقلاب بوده اند و دشمن شبانه روز در حال طراحی نقشه برای قطع کردن رابطه مردم با انقلاب است.

وی تصریح کرد: مردم انقلاب اسلامی را وابسته به بعثت و از طرفی بسترسازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج)می دانند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مسئولین باید برای مرتفع شدن مشکلات تدبیر کنند، گفت: بار سنگین انقلاب اسلامی بر دوش مردم است و این انقلاب به نام قرآن و اهل بیت(ع) رقم خورده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: دین، رهبری و لبیک مردم به پیام مکتب و رهبری سه رکن اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رهبری حلقه واسطه بین مردم و مکتب می باشد، عنوان کرد: بیکاری و تبعیض وجود دارد اما باید با همدلی به سمت آینده ای روشن حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha