یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: امام زمان (عج) غایب است اما وجود دارد و از عالم هستی اشراف دارد. لذا اولین وظیفه ما این است که فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جشن نیمه شعبان در جمع مردم گناوه، اظهار داشت: مردم شهرستان گناوه ولایتمدار، دین‌دار، وفادار به انقلاب و مکتب اهل بیت(ع) می باشند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شیعیان در عصر غیبت امام زمان(عج) وظایفی بر عهده دارند، گفت: در زمان غیبت حضرت نیز باید مطیع خداوند باشیم تا امام زمان (عج) راضی و خشنود باشد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: امام زمان (عج) غایب است اما وجود دارد و از عالم هستی اشراف دارد. لذا اولین وظیفه ما این است که فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنیم.

وی ادامه داد: استخوان بندی دینی نسل جوان ما شکل نگرفته است پس باید بکوشیم تا فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنند که دین از آن‌ها چه می خواهد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه باید با تمام وجود پاسدار دین باشیم، عنوان کرد: عصر غیبت وضعیت بحرانی دارد؛ لذا باید مراقب دین مان باشیم چون دشمن شبانه و روز در حال طراحی نقشه است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همه جبهه کفر در ۸ سال دفاع مقدس مقابل ما ایستادند، افزود: وقتی که سخن از دشمن به میان آمد، جوانان ما آرام و قرار نداشتند و برای جهاد در راه خدا می شتافتند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: گاهی اوقات جهاد، فرهنگی، نظامی و سیاسی است؛ البته عمده این‌ها باید رنگ خدایی داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه در جاهایی از قرآن کریم از واژه منت استفاده شده است، گفت: منت در قرآن به معنای نعمت بزرگ می باشد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اسلام، بعثت و ظهور سه نعمت بزرگی هستند که خداوند به ما داده است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است اما گوش ما برای شنیدن سخن دشمن کر است و ملت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: ملت ما در امتحان ۲۲ بهمن موفق شد و در ۱۱ اسفندماه باعث رضایتمندی ولی عصر (عج) خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha