یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: انتظار فرج در روایت ما گفته شده به عنوان بهترین اعمال است، این شعار نیست، بلکه منتظر بودن برای انسان هزینه دارد و باید خود را برای هزینه های آن آماده کنیم.

حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تبریک روز میلاد حضرت ولی عصر(عج)، اظهار داشت: این روز به عنوان روز ملی مستضعفان نامگذاری شده است.

امام جمعه چغادک افزود: برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) انسان باید انتظار بکشد، هر چند که انتظار سختی و مشکلات دارد و ممکن است انسان تلخی هایی را در مسیر انتظار متحمل شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: انتظار فرج در روایت ما گفته شده به عنوان بهترین اعمال است، این شعار نیست، بلکه منتظر بودن برای انسان هزینه دارد و باید خود را برای هزینه های آن آماده کنیم.

حجت الاسلام خدری ابراز داشت: بسیاری از بزرگان و اجداد ما در مسیر محبت اهل بیت علیهم السلام و زمینه سازی برای ظهور از دنیا رفتند و ظهور را ندیدند اما معنای آن این نیست که در ظهور شریک نبودند، بلکه کارهای بزرگ را آنها انجام دادند که ما را در این مسیر تربیت کردند.

وی بیان کرد: کسی که منتظر است یعنی این اندیشه را پذیرفته و باور دارد و در زندگی فردی و اجتماعی خود برای ظهور تلاش می کند؛ منتظر کسی است که تلاش خود را در همان اندازه که توان دارد انجام دهد.

حجت الاسلام خدری گفت: مردم سال های سال بعد از انقلاب مشکلات را تحمل کردند اما می خواهند در ظهور مهدوی سهمی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha