یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن ماه مردم ما حماسه آفریدند، گفت: در ۱۱ اسفند ملت ما حماسه دیگری رقم خواهند زد تا دل رهبری و امام زمان(عج) خوشحال شود و دل دشمنان به درد آید و برای چندمین بار حالت یاس و ناامیدی پیدا کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جمع مردم امام حسن و سیاه مکان، اظهار داشت: روزی بر ما نمی گذرد که به یاد امام زمان(عج) نباشیم، به عشق او زندگی می کنیم و دل مان به سوی اون روانه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه واژه انتظار در جای جای زندگی ما وجود دارد، گفت: انتظار برای ظهور فرزند حضرت فاطمه زهرا(س) سرآمد تمامی انتظارها است.

وی با اشاره به اینکه انتظار تنها چشم به راه بودن نیست و یک تکمله دارد، افزود: صرف اینکه بگوییم منتظر هستیم و به عشق امام اشک بریزیم اما خدایی ناخواسته مسیرمان درست نباشد، این رسم انتظار کشیدن نیست.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: منتظر واقعی کسی است که از گناه دوری می کند، پرهیزکاری و تقوا را سرمشق قرار می دهد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر کسی نمی تواند جز انصار امام زمان (عج) باشد، گفت: کسی که می خواهد جز انصار امام قرار بگیرد باید در بین مردم جامعه حسن اخلاق داشته باشد و تعاملش با خانواده و مردم در خور و شان باشد.

وی افزود: امام زمان(عج) با وجودی که در عصر غیبت است شخصیت ها و یارانی دارد بدون اینکه شناسایی شوند. افرادی که متوسل به آن حضرت می شوند این یاران بدون اینکه شناخته شوند به این افراد سر می زنند.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: اقدامات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امدادی ما باید در راستای اهداف امام زمان(عج) رقم بخورد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کار فرهنگی در عصر غیبت عبارت است از آشنا کردن نسل جوان با معارف الهی و اهل بیت (ع)، قطعا این فعالیت ها مورد رضایت امام زمان (عج) است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یار امام زمان(عج) بودن التزاماتی دارد، ادامه داد: اگر کسی ملتزم است یا می خواهد یار امام باشد، باید الزامات را نیز رعایت کند.

وی بیان کرد: تا دیروز معمار انقلاب اسلامی را نایب امام عصر (عج) می دانستیم و امروز نیز امام خامنه ای را نایب حضرت مهدی(عج) می دانیم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسئله استمرار انقلاب اسلامی که در زمان غیبت شکل گرفته حائز اهمیت است، گفت: خدماتی که در کشور صورت گرفته است در سایه انقلاب اسلامی و دولت بوده است. حجم کار این دولت سنگین است و توطئه‌های دشمن نیز زیاد است.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: ایران حریم ماست و کشور رسول الله(ص) است و نباید اجازه داد دشمن به حریم ما وارد شود. راه وارد نشدن دشمن به این حریم و استمرار این انقلاب لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب و مشارکت پرشور در انتخابات است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ما بارها ثابت کردند مایوس نیستند، ادامه داد: دشمن گاهی اوقات از گوشه و کنار به بهانه مسائل اقتصادی، معیشتی و برخوردهای نامناسب نیروهای اجرایی می گوید صحنه را خالی کنید و برخی نیز برای آنور آبی ها هورا می کشند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمن قصدش محاصره کشور رسول الله و امام زمان(عج) است اما تا زمانی که این مردم پای کار و وفادار در صحنه هستند دشمن جرأت نگاه چپ به این کشور را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز در خلیج نیلگون همیشه فارس سپاه و ارتش ما به ناوهای آمریکایی پیام می دهند تا فارسی صحبت کنند، گفت: امروز دیگر زمان رژیم طاغوت نیست. امروز در آسیا و اروپا و هر جا بروید ایران بدون نام امام راحل شناخته شده نیست.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن ماه مردم ما حماسه آفریدند، خاطر نشان کرد: در ۱۱ اسفند ملت ما حماسه دیگری رقم خواهند زد تا دل رهبری و امام زمان(عج) خوشحال شود و دل دشمنان به درد آید و برای چندمین بار حالت یاس و ناامیدی پیدا کنند.

پایان خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha