دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار اردبیل

حوزه/ استاندار اردبیل گفت: حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند، قدرت چانه‌زنی نظام را در حل مشکلات اقتصادی افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل امروز در آیین تجلیل از فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت در اردبیل، با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل مردم در حال حاضر مشکل اقتصادی و معیشتی است، گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی، پای اصول و آرمان‌های انقلاب هستند.

وی ضرورت حل مشکلات اقتصادی را با پایه‌ریزی درست در مجلس و دولت یادآور شد و افزود: ناترازی دخل و خرج دولت و سنگین شدن اداره جامعه، دلیل اصلی مشکلات اقتصادی است.

عاملی برای گذر از این مشکلات، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد کشور را ضروری دانست و گفت: کنترل نقدینگی، جامعه را به سمت اصلاح نظام اقتصادی و اعمال سیاست‌های توسعه‌ای سوق می‌دهد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های استان اردبیل در سال‌های اخیر، به ویژه در زمینه زیرساخت‌ها، گفت: در دولت سیزدهم در بخش زیرساخت راه، راه آهن، فرودگاه و همچنین تقویت برق، گاز، آب و سایر زیرساخت‌ها حرکت‌های مؤثر و مفیدی انجام شده است.

استاندار اردبیل تکمیل زنجیره‌های تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران را به عنوان یک اصل اساسی یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این استان همه قوا برای انجام اقدامات اساسی و ضروری در ابعاد اقتصادی اعم از کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری دست به دست هم داده‌اند.

عاملی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر ضرورت حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: هر چه قدر مشارکت مردم بالا باشد، به همان میزان قدرت چانه‌زنی و پیگیری حل مشکلات در عرصه‌های مختلف بیشتر خواهد بود.

وی بیان کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران بر این است تا در سایه حضور مردم در انتخابات و پشتیبانی که در صحنه‌های مختلف انجام می‌دهند، بتوان از این شرایط گذر کرده و با کمترین چالش به سمت توسعه پایدار و رفع گره‌ها و مشکلات اقتصادی مردم حرکت کرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha