چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین ملکی

حوزه/ قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در حوزه قم گفت: استکبار با تمام توان وارد میدان شده و با بسیج مزدوران خود به دنبال القای خسته شدن مردم و سودمند نبودن صندوق‌های رأی است، و مردم ما در میدان عمل قطعا دشمن را زمین‌گیر خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در حوزه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و این که دشمن شدیدا مقابل رای ملت ایستاده و به دنبال منصرف کردن مردم از حضور پای صندوق ها رای است، اظهار داشت: کسانی که شبانه روز گلوی خود را پاره می کنند تا مردم پای صندوق های رأی نروند، اگر پای صندوق رفتن مردم اثری ندارد چرا آنها اینقدر برای ممناعت از حضور مردم در صندوق های رأی خودکشی می‌کنند.

عدم شرکت در حماسه انتخابات، به نفع دشمن تمام خواهد شد

وی افزود: استکبار با تمام توان وارد میدان شده و با بسیج مزدوران خود به دنبال القای خسته شدن مردم و سودمند نبودن صندوق‌های رأی است، و مردم ما در میدان عمل قطعا دشمن را زمین‌گیر خواهند کرد.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در حوزه قم با بیان این که اگر در میدان حماسه انتخابات شرکت نکنیم، به نفع دشمن تمام خواهد شد، ادامه داد: در این ۴۰ سال ملت ایران با تمام توان از سربالایی های سخت قله افتخار عبور کرده اند و بارها و بارها ثابت نموده اند که حماسه حضور پرشور را قطعا خواهند آفرید.

مردم با روی سفید و با عزت از این صحنه مهم عبور کرده و پیروزی خاص و شیرینی را خواهند آفرید

وی شکل‌گیری دیکتاتوری یا آشوب و به هم ریخته شدن کشور را از آثار عدم حضور مردم در صحنه انتخابات دانست و بیان داشت: مردم با روی سفید و با عزت از این صحنه مهم عبور کرده و پیروزی خاص و شیرینی را خواهند آفرید، قطعا این افتخارات تکرار شده ملت در بالاترین سکوی افتخار مستقر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی مشارکت بالای ملت ایران در روز انتخابات را مایه خوشحالی مستضعفان و ناراحتی و عصبانیت مستکبران عالم برشمرد و گفت: ان‌شاءالله همه دست به دست هم معجزه بزرگی را خلق خواهیم کرد.

اهمیت جهاد تبیین و ضرورت گفت‌وگوی بیشتر با خانواده ها و جوانان

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و ضرورت گفت‌وگوی بیشتر با خانواده ها و جوانان، تأکید کرد: خون های پاک بسیاری پای درخت انقلاب ریخته شده و همه ما باید احساس دِین به این موضوع داشته باشیم؛ نکند با ترک فعل و نرفتن پای صندوق رأی مدیون شهدا شویم.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در حوزه قم، شکل گیری و تقویت گفت‌وکوهای درون خانوادگی و بیان حقایق را مهم‌ترین مؤلفه مؤثر بر ایجاد شور و شوق انتخابات دانست و افزود: مردم رکن اصلی اقتدار ایران اسلامی هستند و اگر این رکن آسیب ببیند دشمنان حریص و آسیب هایی را ایجاد خواهد کرد.

وی، مسئله انتخابات را حق و تکلیف عمومی دانست و اظهار داشت: کسانی که حق دارند نباید از حق خود عقب‌نشینی کنند، چون تکلیف است و باید به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدای اسلام و انقلاب نشویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha