دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هر چه مردم در انتخابات مشارکت بهتری داشته باشند، شرایط کشور بهتر شده و افرادی کاردان و لایق روی کار می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و با حضور اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع)، گفت: انسان از دو بخش بدن و روح تشکیل شده، بدن مرکبی برای روح جهت رسیدن به رشد و کمال است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اصل روح است که باخدا ارتباط برقرار می کند، هم بدن هم روح هر دو نیاز به تغذیه دارند تا رشد کنند، خداوند هر جایی که سخن از غذای بدن به میان آورده ما را در کنار انعام قرار داده و هر جان سخن از غذای روح است ما را در کنار فرشتگان قرار داده و خوراک آنها سبوح و قدوس است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: انسان به هر میزانی که از این خوراک مادی فاصله بگیرد تا که بتواند با آن توان جسمانی کارهایش را انجام بدهد و البته در ماه شعبان به این مسأله توصیه شده است.

وی با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه شعبان، گفت: این ماه خیلی ارزشمند است و براساس توصیه بزرگان طلاب و اساتید را به "المراقبه و المراقبه"، حفاظت و حراست دعوت می کنم و این یک اصل عقلانی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: وقتی چیزی ارزشمند است حفاظت و حراست آن هم بیشتر می‌شود، پس حفظ ایمان آن هم از دریچه قلب بسیار مهم است.

امام جمعه اهواز با توجه به حساسیت انتخابات و بیان راهکار برای دعوت مردم به انتخابات، گفت: مردم باید آگاه باشند و بدانند که برای مسائل اقتصادی انقلاب نکردیم ولی اگر خوب کار کنیم دیگر فقیر نداریم و الحمدلله الان توان خرید خوب است. باتوجه به اینکه ارزش پول پایین است، وضعیت آبادی کشور از لحاظ توسعه شهری و گازرسانی و دیگر عرصه ها نسبت به قبل بهتر شده و این حاصل زحمات دولت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: هرچه مردم در انتخابات مشارکت بهتری داشته باشند، شرایط کشور بهتر شده و افرادی کاردان و لایق روی کار می آیند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha