یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمات فراوانی در طول ۴۵ ساله انقلاب اسلامی صورت گرفته است، عنوان کرد: دشمنان ما نقاط ضعف‌ها را بزرگ جلوه می دهند تا خدمات ۴۵ ساله نظام دیده نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جمع مردم روستای محمدصالحی از توابع شهرستان گناوه، اظهار داشت: مسئله بیکاری و آب باعث مهاجرت جمعیت روستاها به شهرها می شود و این گلایه به حق است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمات فراوانی در طول ۴۵ ساله انقلاب اسلامی صورت گرفته است، عنوان کرد: دشمنان ما نقاط ضعف‌ها را بزرگ جلوه می دهند تا خدمات ۴۵ ساله نظام دیده نشود.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: حاکمان جامعه باید راه و رسم عدالت را پیشه کنند تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشندـ برقراری عدالت در جامعه جز آرمان های بلند انبیا الهی و ذات کبریایی حق تعالی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: پیامبران فرستاده نشدند تا عدالت را برپا کنند بلکه پیامبران ارسال شدند تا مردم در سایه انبیا الهی اقدام به برقراری عدالت کنند.

وی بیان کرد: حرکت پیامبران الهی تاثیر گذار است و اگر سخنی را مطرح کردند، تا مردم به وسیله آن راه را پیدا کنند و به نتیجه دست پیدا نمایند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تمام ویژگی های انبیا الهی در وجود یک شخص که آخرین ذخیره الهی است نمایان می شود، عنوان کرد: پیامبران به دلیل مواجه موانع‌ها موفق نشدند کارشان را به پایان برسانند اما یک نفر به نام بقیة الله الاعظم (عج) این کار ناتمام را تمام خواهد کرد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آیاتی در قران کریم بشارت بر آمدن حضرت مهدی (عج) را می دهد و این اراده الهی رقم نمیخورد تا زمانی که مردم بخواهند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در عصر غیبت باید مهدی باوران و مهدی یاورانی باشند، گفت: تا زمانی که مهدی باوران و مهدی یاوران اعلام آمادگی نکنند و فضای جامعه آماده نباشد، ظهور محقق نمی شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: این انقلاب به نام اسلام، پیامبر و حضرت بقیة الله الاعظم (عج) بپا شده است؛ لذا مسئولان و مردم باید در کنار یکدیگر باشند و مدیران نیز مشکلات مردم مرتفع نمایند و مردم نیز باید کلام آیت الله العظمی خامنه ای نایب امام زمان (عج) را سر لوحه کار خود قرار بدهند تا با شکل گیری رابطه ای دو سویه فضا برای ظهور حضرت ولی عصر و نعمت‌های فروان الهی رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha