شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: خواست رهبر عزیز انقلاب به عنوان نائب امام زمان عجل الله، حضور یکپارچه مردان و زنان در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جشن میلاد امام زمان (عج) همراه با مراسم جشن عقد ۵ زوج جوان و با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری با حضور طلاب در فاطمیه گناوه برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت اظهار کرد: امشب، شب بزرگی در تاریخ اسلام و تشیع است؛ اهتمام و قدر و منزلت امشب به اندازه شب قدر است و خوشا به حال کسانی که خداوند به آن ها توفیق می دهد و تا صبح بیدار و مناجات و استغفار و حوائج بیان می کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن مطرح کرد: در قرآن چند جا از واژه منت سخن گفته شده است و منتی که در قرآن مطرح شده، به معنی نعمت بزرگ است؛ اولین نعمت بزرگ، که در قرآن آمده است اسلام است و منت دوم در مورد بعثت پیامبر اکرم (ص) است؛ خداوند بعثت حضرت محمد(ص) را بر مومنان منت می‌گذارد زیرا مردمی که در جاهلیت و در آن فضای سنگین ضلالت و گمراهی بودند با بعثت پیامبر آن ها را از جهل رها کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان ادامه داد: سومین منتی که خداوند بر مومنان گذاشته است در مورد ظهور امام زمان عجل است؛ خداوند منت می گذارند بر کسانی که زیر بار ظلم و ستم قرارگرفتند؛ پیام و رسالت امام زمان جهانی است؛ خداوند برای تمام مستضعفان دنیا یک نعمت بزرگ عنایت کرده است که کسانی که در مقابل جبهه کفر و ظالمان مورد استضعاف قرار گرفتند، امان زمان (عج) را پیشوا قرار بدهند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: امشب میلاد عزیزیست که خداوند وعده داده است که ظهور خواهد کرد و جهان را پر از عدل و داد می کند و ما در زمان غیبت ایشان وظایفی بر عهده داریم.
وی با بیان وظایف ما در زمان غیبت عنوان کرد: همین کارهای فرهنگی، مورد رضایت امام زمان است امروز در سایه انقلاب اسلامی ما، سایه رهبری انقلاب، یکی از کارهایی که مورد انتظار است این است که این انقلاب بماند تا در سایه انقلاب، خدمات توسط شما انجام گیرد.

وی ابراز کرد: یازده اسفند از آن اقداماتی ست که مورد رضایت امام زمان عجل است به دلیل اینکه ما نسبت به رهبر معظم انقلاب معتقدیم که نائب امام زمان هستند، خواست رهبر عزیز انقلاب به عنوان نائب امام زمان عجل الله، حضور یکپارچه مردان و زنان در انتخابات است؛ امیدواریم در روز یازده اسفند دوشادوش همسران، فرزندان ، دوستان و ... بیایید این کار خیر را به کارهای خیر دیگر اضافه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha