شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 1140235
۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
خانی

حوزه/امام جمعه نورآباد گفت:انتخابات یک نعمت الهی و شاخص مردم‌ سالاری دینی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت الاسلام یوسف خانی امام جمعه شهرستان نورآباد،در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اهمیت و ضرورت انتخابات بیان داشت:شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و حقوقی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک نعمت الهی و شاخص مردم سالاری دینی محسوب می شود،افزود: ۱۱ اسفند رویدادی سرنوشت ساز توسط مردم ایران اسلامی در تاریخ کشور رقم خواهد خورد.

امام‌جمعه نورآباد با بیان اینکه انتخابات شاخص توفیق و شاخص بسیار حساس، دقیق و واضحی از مردم سالاری دینی در کشور است،اظهار داشت:انتخابات یک امتحان سیاسی توسط خداوند از ملت ایران است.

حجت الاسلام خانی انتخابات را یک آزمون الهی و حق انقلاب، امام و شهدای عزیزمان دانست و گفت:مردم انتخابات را مسابقه خدمت می‌دانند و مردم می دانند در مسابقه خدمت اهانت، بداخلاقی و تحقیر جایی ندارد.

وی گفت:مردم افراد رانت خوار ،سابقه‌دار و منفعت طلب و یا فاقد دانش مدیریتی،تعهد ملی و انقلابی را انتخاب نمی کنند.

امام جمعه نورآباد با تاکید بر شاخص های انتخاب اصلح بیان شده توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی)افزود:قوی و کارآمد بودن، شجاعت در عمل، آشنا به نیازهای کشور و جامعه، بصیرت هوشمندی با تدبیر و برنامه ،پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی ، صمیمیت با مردم و خود را خدمتگزار مردم دانستن ، استکبار ستیز بودن ،شجاعت،مقاوم در برابر فشارهای دشمن ، امانتداری، پاکدستی ، صادق و راستگو بودن همان شاخصه های انتخاب اصلح هستند.

حجت الاسلام خانی گفت:اصلح حق مردم است و ضایع کردن آن یا معامله و مصالحه و مماشات نسبت به اصلح، خیانت به همه مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمن دنبال شکسته شدن وفاق ملی و کم رنگ کردن گردش نخبگانی است،اظهار داشت:دشمن برای برنامه‌های خطرناک خود انتخاب را به عنوان یک مقطع حساس می‌داند و کمرنگ شدن حضور ما قطعاً دشمن را بر برنامه‌های خطرناک تطمیع کرده و تطمیع دشمنان بر کشور و منافع ملی خیانت به کشور بوده و همه ضرر خواهند کرد.

امام جمعه نورآباد در پایان بر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند خاطر نشان کرد:حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای دشمن را مجبور می‌کند که در محاسبات مادی خود بازنگری و از توهمات باطلش فاصله بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha