دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هاشمی

حوزه/رئیس نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی گفت:رای مروم در دست برگزار کنندگان انتخابات امانت است و صیانت از رای مردم اولویت اصلی عوامل اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت الاسلام هبت الله هاشمی،رئیس نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در فرمانداری شهرستان برگزار شد،با اشاره به اینکه ۳۰۰ ناظر شورای نگهبان بر روند اجرای انتخابات در شهرستان چگنی نظارت می‌کنند،افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و گسترده اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۵ شعبه اخذ رأی در سه بخش ویسیان، شاهیوند و بخش مرکزی تدارک دیده شده است،اظهار داشت: ۶۵ ناظر مسئول،۲۰ سر ناظر، ۱۵ نیرو و ۲۰۰ ناظر کار نظارت بر اجرای انتخابات را در شهرستان چگنی بر عهده دارند.

رئیس نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و باشکوه گفت: از ابتدای امسال دوره های آموزشی و چندین همایش بصیرتی برای نیروهای شورای نگهبان برگزار شده است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه چنانچه تصویر یا فبلمی از نیروی نظارتی مبنی بر طرفداری از کاندیدایی به دست ما برسد حتی اگر روز انتخابات باشد وی برکنار خواهد شد، خاطر نشان کرد: تا این لحظه در شبکه نظارت شهرستان چگنی هیچ‌ گونه جا به جایی نداشته‌ایم.

رئیس نظارت بر انتخابات شهرستان چگنی با دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند افزود: هیئت اجرایی و هیئت نظارت در شهرستان چگنی اجازه نمی‌دهند یک رای از مردم جا به جا و حقی از آنها پایمال شود و مردم بدانند رای آنان امانت است و صیانت از آرا مروم اولویت اصلی برگزار کنندگان انتخابات است.

حجت الاسلام هاشمی در پایان با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند برای عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت والای مجلس خبرگان از مردم دعوت می کنیم رای برای انتخابات خبرگان رهبری را نیز مد نظر داشته باشند و برای شرکت انتخابات خبرگان رهبری هم تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha