شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: از مهم‌ترین عوامل اختلال در نظام سیاسی در زمان کنونی با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، عدم شرکت در انتخابات است که موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام می باشد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از معروف‌ ترین قواعد فقهی اسلامی وجوب حفظ حکومت دینی و حرمت اختلال در نظام سیاسی اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بدین معنا که رعایت و انجام هر کاری که موجب حفاظت از کیان مسلمین و تامین امنیت جامعه اسلامی و بقا و استمرار نظام سیاسی اسلام باشد شرعاً واجب و هر کاری که به گونه‌ای موجب پراکندگی و از هم گسیختگی جامعه و به خطر افتادن امنیت و استقلال حکومت دینی و تضعیف نظام سیاسی اسلامی در برابر اجانب گردد شرعاً حرام است.

وی با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات مصداق اخلال در نظام سیاسی اسلام است؛ بیان کرد: از جمله مهم‌ترین عوامل اختلال در نظام سیاسی در زمان کنونی با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، عدم شرکت در انتخابات است که موجب تضعیف نظام سیاسی اسلام می باشد.

حجت الاسلام سید محمد سادات اظهار کرد: بر اساس همین مبنا بود که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد بودند حفظ حکومت اسلامی از اهم واجبات است؛ واجبی که اهمیتش از فرائض دینی نظیر نماز هم بالاتر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان ساخت: یکی از ابزارهای مهم به منظور دفاع از کیان اسلامی و حدود و ثغور جامعه‌ اسلامی شرکت گسترده در انتخابات است که باعث می‌شود نقشه دشمنان برای ضربه زدن به نظام دینی و از هم گسیختگی جامعه اسلامی و تضعیف امنیت و اقتدار ملی نقش بر آب شود و امنیت و اقتدار حکومت اسلامی افزایش و راهکاری مهم در مواجهه با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان به شمار آید.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: معتقدیم که اساسی ترین گام در ارتقای سطح رفتار انتخاباتی جامعه، آگاهی بخشی است. یعنی باید مردم را نسبت به انتخابات و نوع و جنس انتخابشان آگاه نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha