دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کورش زارعی

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تصریح کرد: شرکت در انتخابات و شناسایی و انتخاب افراد اصلح، لازمه حل مشکلات کشور از جمله در عرصه مسائل اقتصادی است.

کورش زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن دعوت از همگان بخصوص چهره‌های فرهنگی و هنری برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند، گفت: آنچه مسلم است این که اگر ما در انتخابات شرکت نکرده و دست به انتخاب نزنیم، دیگران برای ما انتخاب می‌کنند و طبعاً وقتی دیگران برای ما انتخاب کنند در آن صورت، دیگر حق سخن گفتن، اعتراض و نقد کردن را نخواهیم داشت.

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون افزود: این که برخی برای عدم شرکت خود در انتخابات اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی می کنند باید دانست که این قبیل مشکلات با رأی ندادن ما مرتفع نخواهد شد چرا که اتفاقاً در سایه حضور در انتخابات و شناسایی و تبلیغ افراد خدمتگزار و مؤثر زمینه برای حل و یا کاهش مشکلات فراهم خواهد شد.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات ضامن عزت و امنیت و اقتدار کشور است و به این وسیله ما خواهیم توانست از میراث بزرگ و ماندگار شهدای عزیز دفاع کنیم.

وی بیان کرد: برخلاف القائات شیطانی دشمن، مردم ما کشور و انقلابشان را دوست دارند و در طول این ۴۵ سال بارها ثابت کرده اند هر جایی نیاز بوده برای دفاع از کشور و انقلاب و نظام پای کار آمده اند و در روز جمعه نیز این مسأله را بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد.

انتهای

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha