جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کتابفروشی اندیشه و نشر راه نشان

حوزه/همزمان با اعیاد شعبانیه آیین بازگشایی از کتابفروشی جدید سازمان انتشارات پژوهشگاه با نام “کتاب اندیشه” و نشر راه‌نشان و سایت جدید این انتشارات عصر دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور و سخنرانی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، همزمان با اعیاد شعبانیه آیین بازگشایی از کتابفروشی جدید سازمان انتشارات پژوهشگاه با نام “کتاب اندیشه” و نشر راه‌نشان و سایت جدید این انتشارات عصر دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور و سخنرانی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تهران برگزار می شود.

محمد جنتی مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: آیین بازگشایی فروشگاه کتاب اندیشه و رونمایی از نشر جدید راه‌نشان با حضور و سخنرانی استاد علی اکبر رشاد رییس و موسس پژوهشگاه، علی رمضانی مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران و میثم نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. همچنین رونمایی از نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی و فروش آثار سازمان انتشارات پژوهشگاه از دیگر برنامه های این آیین خواهد بود.

جنتی افزود:‌ عموم آثار تولید شده در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تخصصی هستند و مخاطب خاص سراغ آنها می رود با این وجود این آثار توانایی پاسخ دادن به مسائل عموم مردم و مخاطبان را نیز دارد. به همین دلیل زیرساختی برای تبادل نظر و ترویج آثار پژوهشگاه با رویکرد مرکز تخصصی علوم انسانی اسلامی لازم بود. ضرورت این مسئله ایجاب می کرد تا کتابفروشی کتاب اندیشه با شرایط و موقعیت جدید و با ایده تبدیل شدن به مرکز تخصصی ترویج کتابهای علوم انسانی اسلامی با محوریت مخاطبان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به کار خود ادامه دهد.

مدیر عامل سازمان انتشارات پژوهشگاه همچنین تصریح کرد: از سوی دیگر نشر راه‌نشان، نشری است که واسطه میان آثار تخصصی و مخاطبان عمومی قرار خواهد گرفت. آثار تخصصی پژوهشگاه در فرایندی تبدیل به آثاری قابل استفاده برای عموم علاقمندان و مخاطبان علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی خواهند شد.

جنتی در پایان ابراز کرد: از عموم علاقمندان به فرهنگ و هنر، کتاب و کتابخوانی و اهالی نشر دعوت می کنیم روز دوشنبه چهاردهم اسفندماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فروشگاه کتاب اندیشه واقع در خیابان انقلاب، ‌ مقابل درب اصلی دانشگاه تهران، با حضور خود زینت بخش این محفل گرم و صمیمی باشند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha