شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1141091
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
بیست و سومین دوره پویش کتابخوانی پویا

حوزه/ بیست و سومین دوره پویش کتابخوانی پویا با محوریت مجموعه «قصه‌های مامان جونی و زیارت» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیست و سومین دوره از پویش‌های کتابخوانی پویا ویژه کودکان کار خود را به کوشش مرکز رسانه‌ای شیرازه آغاز کرد. این دوره از پویش که به سراغ مجموعه «قصه‌های مامان جونی و زیارت» منتشرشده در انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) رفته، آموزش فلسفه و آداب زیارت را به کودکان مدنظر قرار داده است.

این مجموعه به نویسندگی مجید ملامحمدی و تصویرگری اسماعیل چشرخ، داستان خانواده‌ای چهارنفره را برای کودکان روایت می‌کند که با مادربزرگ و پدربزرگشان زندگی می‌کنند. آن‌ها دلتنگ زیارت امام رضا (ع) هستند و تصمیم می‌گیرند با قطار به مشهد بروند. در این مجلد، کودکان با معنا و مفهوم تبرک و با زیارتگاه‌های مختلف از جمله قدمگاه و زیارت حضرت عبدالعظیم و همچنین قسمت‌هایی از حرم مانند اداره گمشدگان، نقاره‌زنی و... آشنا می‌شوند.

مجید ملامحمدی نویسنده کودک و نوجوان و سردبیر مجله پوپک، متولد سال ۱۳۴۷ است و تاکنون بیش از ۵۰ جلد کتاب در زمینه‌های داستان و شعر از وی منتشر شده است و حدود ۲۰ عنوان از وی نیز در جشنواره‌های کتاب سال کشوری برگزیده شده‌اند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش که کار خود را از ۱۰ اسفند آغاز کرده است، عدد ۸ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال کرده یا به کتابفروشی‌های سراسر کشور مراجعه کنند. بیست و سومین دوره از پویش کتابخوانی پویا همراه با ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha