دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خوزستان طی بیانیه ای ضمن حمایت از لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای مجلس خبرگان آحاد ملت را به مشارکت آگاهانه وگسترده در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خوزستان طی بیانیه ای ضمن حمایت از لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای مجلس خبرگان آحاد ملت را به مشارکت آگاهانه وگسترده در انتخابات و تواصی به حق همگان به مشارکت حداکثری دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا»

امام خامنه ای (مدظله‌العالی):
«اگر حضور مردم ضعیف بشود، آن‌وقت [دشمنان] می‌توانند کشور را دچار ناامنی کنند.».

مردم مؤمن، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه‌ی استان خوزستان؛

سلام علیکم

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خوزستان، با تکیه بر نظرات دل‌سوزانه و کارشناسانه‌ی بزرگان، اساتید، طلاب و فضلای صاحب‌نظرِ مقیم حوزه‌ی علمیه‌ی قم، ضمن احترام به تمامی نامزدها که همگی برحسب احساس وظیفه و تکلیف، پای در این عرصه گذاشته‌اند، از لیست جامعه‌ی مدرسین حوزه‌ی علمیه‌ی قم برای مجلس خبرگان، اعلام حمایت می‌کند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان خوزستان، به‌عنوان نماینده‌ی بخشی از جامعه‌ی علمی کشور، آحاد ملت را به مشارکت آگاهانه و گسترده در انتخابات دعوت می‌کند و از تمامی رأی‌دهندگان می‌خواهد ضمن تواصی به حق همگان به مشارکت حداکثری، با توکل به خداوند و با بینش الهی پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب احسن، در مسیر اعتلای نظام جهموری اسلامی ایران، نقش‌آفرین باشند.

والسلام علیکم و رحمة الله
مجمع طلاب و فضلای استان خوزستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha