دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اسماعیل نیا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا گفت: هر کس ایران را دوست دارد پیشرفت ایران را می‌خواهد و نگران نسل فردای جامعه می‌باشد، باید پای صندوق‌های رأی حاضر و با رأی به اصلح مجلسی قوی تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن گرامی‌داشت جشن ملی انتخابات و دعوت از آحاد مردم جهت مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: انتخابات، نماد مردم سالاری است، انتخابات وحدت ملی، استقلال و اقتدار ما را بالا می‌برد و منافع ملی را تأمین می‌کند، بر این اساس هر کس ایران را دوست دارد پیشرفت ایران را می‌خواهد و نگران نسل فردای جامعه می‌باشد، باید پای صندوق‌های رأی حاضر و با رأی به اصلح مجلسی قوی تشکیل دهد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل‌نیا گفت: برنده اصلی انتخابات ملت بزرگ ایران خواهند بود، شنبه بعد از انتخابات رقابت‌ها جای خود را به رفاقت می‌دهد و باید شنبه مهربانی و وحدت باشد، همه کاندیداها باید با هم افزایی برای خدمت هرچه بهتر به مردم کمر همت ببندند.

وی ضمن تشکر از همه عوامل اجرایی، نظارتی و نیروهای نظامی انتظامی و بسیجیان برای برگزاری با شکوه انتخابات، از تسهیل اخذ رای تشکر کرد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا، با اشاره به روز احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد، از آحاد مردم خواست تا در آستانه ماه مبارک رمضان به یاری نیازمندان بپردازند.

وی همچنین روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و ضمن تأکید بر توسعه منابع طبیعی، ابراز کرد: منابع دریا، هم منابع طبیعی و هم محیط زیست است، از اینکه مسئولان مربوطه با صیدهای غیرقانونی که منجر به از بین بردن نسل انواع آبزیان می‌شود برخورد قاطع نمی‌کنند، گله مند هستیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان به پرتاب ماهواره تحقیقاتی سنجشی پارس ۱ اشاره کرد و گفت: در این دولت ۱۲ ماهواره به فضا پرتاب شد، این مطلب گویای این است که انتخاب و انتخابات مهم است و فرق می‌کند چه کسی را بر کرسی بنشانیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران در فناوری‌های نسل چهارم نیز پیشگام است، امروز مسیر توسعه کشورها از مسیر فناوری‌های جدید می گذرد و ایران اسلامی بر اساس اطلاعات پایگاه‌های رسمی علمی دنیا در بین کشورهای اسلامی بالاترین رتبه‌ را دارا می‌باشد.

وی تصریح کرد: مجلس و دولت باید با برنامه‌ریزی، زمینه توسعه فناوری‌های نوین را فراهم کنند تا کشور از رقبا عقب نماند.

امام جمعه شهرستان پارسیان، با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، یادآور شد: مساجد باید نسبت به کسب آمادگی محیطی و برنامه‌ای اقدام کنند و مساجد در ماه رمضان محیطی برای تربیت، معرفت افزایی، بصیرت، دشمن شناسی، فعالیت‌های اجتماعی و جذب کودکان و نوجوانان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا، به نسل کشی مردم غزه نیز اشاره کرد و گفت: وجدان‌های خفته جهانیان بیدار شده، شکاف در لشکر شیطانی دشمن هر روز بیشتر می‌شود و خودسوزی افسر ارتش آمریکا آبروی نداشته آنها را بر باد داد، همچنین برای سردمداران کشورهای اسلامی متاسفیم که با وجود این نسل کشی، سکوت خفت باری را پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha