دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه وامام جمعه زاهدان گفت: اصل حضور حداکثری در انتخابات نشان از اتحاد، انسجام و همدلی برای نظام اسلامی و تحکیم پایه‌های این نظام و انقلاب بوده چرا که این همراهی مایه یاس و ناامیدی دشمنان از توطئه‌گری و فتنه‌گری خواهد شد، البته امنیت پایدار را برای کشور به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در حاشیه رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شعبه شماره ۴۶ واقع در مدرسه شهید بهشتی شهر زاهدان، در جمع خبرنگاران بیان کرد: این گزینه عاقلانه است که انسان با بصیرت و چشم باز در انتخابات شرکت کند و امیدواریم انتخاباتی پر شور و انتخابی اصلح داشته باشیم تا زمینه رشد بیشتر جامعه اسلامی در کل کشور و سیستان و بلوچستان فراهم شود.

وی افزود: اصل حضور حداکثری در انتخابات نشان از اتحاد، انسجام و همدلی برای نظام اسلامی و تحکیم پایه‌های این نظام و انقلاب بوده چرا که این همراهی مایه یاس و ناامیدی دشمنان از توطئه‌گری و فتنه‌گری خواهد شد، البته امنیت پایدار را برای کشور به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: یازدهم اسفندماه روز حماسه انتخابات است، امیدواریم ملت ایران به‌ویژه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که همواره در قالب انتخابات پیشتاز بودند با همان تعهد و بصیرت انقلابی خود این پیشتازی را حفظ کرده و با حضور پرشور خود مایه خوشحالی دوستداران نظام و انقلاب و عامل ناامیدی و مایوسی دشمنان باشند.

وی بیان کرد: فردی که منتخب مردم خواهد شد و در کرسی بهارستان ورود پیدا می‌کند اگر شایسته باشد می‌تواند تحول آفرین و اثرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان تاکید کرد: شرکت کردن با چشم بسته و بدون بصیرت به خود ما آسیب می‌زند چرا که فرد نامناسب انتخاب می‌شود، بنابراین باید با چشم باز و به دنبال شناخت نماینده اصلح باشیم و به او رأی بدهیم آن هم به کسی که به انقلاب و اسلام معتقد و ملتزم باشد، استعدادهای جوانان را بشناسد، به خط رهبری پایبند و به دنبال صلاح جامعه باشد و منافع ملی را بر منافع شخصی، حزبی، گروهی و طایفه‌ای ترجیح دهد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha