دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر حضور اصحاب رسانه لرستان در انتخابات

حوزه/ حجت الاسلام شیرازی گفت: مجلس موفق در گرو انتخابات موفق است، انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مردم با حضور خود در صحنه انتخابات نقش اساسی در سرنوشت کشور ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام شیرازی امام جمعه موقت بخش سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به موضوع مهدویت پرداخت و اظهار داشت: مسئله مهدویت جهانی و موضوعی بین المللی است که در همه ادیان و مذاهب به موعود اشاره و بشارت آمدن منجی را داده‌اند.

امام جمعه موقت سیراف، افزود: حضرت امیر(ع) در خطبه ۱۳۸نهج البلاغه، جهان قبل از ظهور و بعد از ظهور را به خوبی ترسیم می‌کنند.

وی یادآور شد: قبل از ظهور منجی عالم بشریت، هدایت‌ها تابع هوا پرستی هاست، همه ظلم‌هایی که در دنیا می‌شود که نمونه بارز آن کشتار و جنایات و نسل کشی که در غزه می‌باشد، بخاطر همین هوا و هوس است که جهان خواران تابع آن هستند.

حجت الاسلام شیرازی اظهار کرد: مجلس موفق در گرو انتخابات موفق است، انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مردم با حضور خود در صحنه انتخابات نقش اساسی در سرنوشت کشور ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا کارکرد موفق مجلس زمانی محقق می‌شود که نمایندگان مجلس با روحیه انقلابی، مصالح نظام و منافع ملی را بر منافع شخصی و حزبی ترجیح دهند.

امام جمعه موقت بخش سیراف با تأکید بر اینکه در عرصه تأمین منافع ملی در عرصه انتخابات توجه به چند نکته ضروری است، اظهار کرد: توجه به حفظ وحدت ملی، جذب حداکثری و دفع حداقلی، مشارکت حداکثری، انتخاب نامزد اصلح و شفافیت انتخاباتی در این عرصه لازم است.

وی در پایان مسجد را بهترین مکان و جایگاه امن برای جهاد تبیین خواند و یادآور شد: مسجد همواره اصلی‌ترین و محوری ترین سنگر اسلام بوده و انسان سازی، معرفت افزایی، بصیرت افزایی، جهاد و مقابله با دشمن، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و جذب جوانان از ماموریت‌های مهم مساجد است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha