شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مشارکت در انتخابات نقطه قوت و اتکای جمهوری اسلامی و مایه استحکام ملت در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دقایق آغازین فرایند رای گیری خراسان شمالی در مسجد انقلاب بجنورد در جمع خبرنگاران و پس از آنکه رای خود را به صندوق انداخت، اظهار کرد: مردم، چندان به دنبال رای قومی و قبیله‌ای نباشند و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند.

وی افزود: همه نامزدهای استان، تایید صلاحیت شده‌اند اما باید مردم توجه کنند که اصلح‌ترین آن‌ها را که شاخصه‌های برتری دارد، انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری بار دیگر با دعوت مردم ولایتمدار خراسان‌شمالی به حضور پرشور در انتخابات، افزود: امیدواریم مردم با حضور گسترده خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در جهت تقویت نظام اسلامی و انقلاب به ثبت برسانند.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات نقطه قوت و اتکای جمهوری اسلامی و مایه استحکام ملت در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مردم کشور ما ۴۵ سال است که با حضور در انتخابات مختلف در تعیین سرنوشت کشور، تصمیم‌گیر و تعیین کننده بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم با بررسی برنامه‌های نامزدها، فرد مورد نظر را انتخاب کرده و دیگران را نیز برای مشارکت دعوت کنند، گفت: در خراسان شمالی برای همه سلیقه‌ها نامزد وجود دارد و مردم می‌توانند از بین آن‌ها فرد اسلحه را انتخاب کرده و به او رای دهند.

یادآور می شود، ۹۲۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در ۱۵۸۰ نقطه از خراسان شمالی برای دریافت آرای مردم برپا شده است، از تعداد ۹۲۶ شعب اخذ رای، ۶۲۷ شعبه ثابت و تعداد ۲۹۹ شعبه سیار هستند و از این تعداد ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۴ شعبه روستایی است.

تعداد واجدین شرایط رای دادن در خراسان شمالی را ۶۳۰ هزار نفر است. تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی ۸۵ نفر است.

انتهای پیام ۳۱/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha