دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/حضور پر شور مردم شهر اراک در پای صندوق‌های رأی (۲)

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: لازمه قدردانی عملی از حماسه بزرگ ملت در یازدهم اسفندماه این است که مسئولان مجاهدانه برای حل مشکلات مردم بکوشند.

دکتر مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم اقصی نقاط کشور در انتخابات اظهار داشت: مردم ما بار دیگر نشان دادند که با وجود گلایه ها و اعتراض ها نسبت به مسایل اقتصادی و غیره، دست از انقلاب و حمایت از رهبر معظم انقلاب برنمی دارند بلکه آگاهانه در صحنه حضور دارند.

وی افزود: انتخابات صحنه حفظ استقلال و امنیت کشور است و به تعبیر مقام معظم رهبری، هر چقدر که انتخابات پرشورتر و آگاهانه تر باشد، دشمنان مأیوس شده و دوستان ایران اسلامی به آینده امیدوارتر می شوند.

وی گفت: تصاویر حضور پرشور و معنادار در شبکه های تلویزیونی، خبرگزاری ها و فضای مجازی نشان داد که به لطف الهی مردم نسبت به انتخابات گذشته مجلس، حضور بیشتری در پای صندوق های رأی داشته اند که این مساله باید به عنوان یک نقطه قوت، تجلی بلوغ سیاسی ملت تعبیر و تفسیر شود.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: فارغ از این که نتیجه انتخابات چه باشد و چه افراد، طیف ها و یا گروه هایی بیشترین آرای مردمی را کسب کنند، مهم این است که پیروز اصلی این انتخابات، مردم هستند و لذا لازمه قدردانی از حماسه بزرگ این ملت آن است که مسئولان چه در دولت، چه مجلس و چه دستگاه قضایی و دیگر ارگان ها، صادقانه و مجاهدانه برای حل مشکلات مردم بکوشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha