سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین پیام عبدالملکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، در پیامی از حضور آ گاهانه، حماسی ملت ایران اسلامی، به ویژه مردم همیشه بصیر و ولایتمدار استان کرمانشاه در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین پیام عبدالملکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، در پیامی از حضور آ گاهانه، حماسی ملت ایران اسلامی، به ویژه مردم همیشه بصیر و ولایتمدار استان کرمانشاه در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری، قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام رضا(علیه‌السلام) : “مَنْ لَمْ یَشکُرِ الْمُنعِمَ منَ الْمَخلُوقینَ لَمْ یَشکُرِ اللَّهَ عزَّوَجلَّ”

خداوند منان را شاکریم که در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که پس از قرن‌ها خون دل، حکومت اسلامی تشکیل شده و مردمی بصیر و آگاه تحت هدایت رهبری مدیر، مدبّر و فرزانه در عرصه‌های مختلف پشتیبان این حکومت هستند.

بار دیگر مردم ایران حماسه آفریدند و علی‌رغم تبلیغات دشمنان خبیث اسلام و انقلاب مبنی بر عدم مشارکت در انتخابات، نظام اسلامی و رهبرشان را تنها نگذاشتند، این حماسه‌ها در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده و باقی خواهد ماند و آیندگان مجاهدت‌های این مردم را تحسین خواهند گفت.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به امام زمان(ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری(حفظه الله)، از حضور گسترده مردم در این انتخابات قدردانی می‌کنیم، همچنین به منتخبین مردم تبریک عرض کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیق خدمت خالصانه را داریم.

حوزه‌ علمیه خواهران استان کرمانشاه، در امتثال امر ولی زمان(حفظه الله) در عرصه تبیین موقعیت حساس نظام اسلامی و اهمیت خطیر انتخابات، وظیفه خود را در حد وسع انجام داد و از این رو خداوند منان را شاکریم، لازم است از مدیران، همکاران، اساتید، مبلغین و طلاب گرانقدری که در این عرصه تلاش مجاهدانه کردند تشکر و قدردانی کنیم. قطعاً تلاش‌های همه عزیزان در این عرصه، مصداق یاری دین خدا بوده و عندالله مأجور هستید.

امیدوارم در پناه عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عجل الله فرجه) در سایر عرصه‌های زندگی نیز موفق و پایدار باشید.

عبدالملکی

خادم حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha