دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سالاری

حوزه/ حجت الاسلام سالاری با قدردانی از آحاد مردم شریف ایران اسلامی بویژه شهرستان سیریک از حضور در انتخابات، گفت: بردباری، مهربانی و رفاقت را به جهانیان بفهمانید که بُرد اصلی برای ملت عزیز ایران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری امروز از مشارکت پرشور مردم شهرستان سیریک در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذینَ آمَنُوا بِاللهِ وَ رَسُولِهِ وَ إِذا کانُوا مَعَهُ عَلی أَمْرٍ جامِعٍ لَمْ یَذْهَبُوا حَتَّی یَسْتَأْذِنُوهُ إِنَّ الَّذینَ یَسْتَأْذِنُونَکَ أُولئِکَ الَّذینَ یُؤْمِنُونَ بِاللهِ وَ رَسُولِهِ مؤمنان [واقعی] تنها کسانی هستند که به خدا و پیامبرش ایمان آورده‌اند و هنگامی‌که در کار جامع [و مهمّی] با او باشند، بی‌اجازه او جایی نمی‌روند. کسانی که از تو اجازه می‌گیرند، به‌راستی به خدا و پیامبرش ایمان آورده‌اند. سوره نور آیه ۶۲

به لطف خدای متعال جمعه انتخابات، جمعه وحدت، آگاهی، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی بود، ملت عزیز یک بار دیگر در این تاریخ مشعشع و پرافتخار صحنه دیگری از حماسه بزرگ دشمن‌شکن را خلق کردند و تصویر ایران قوی و ایران فردا را پیش روی بشریت قرار دادند .

شنبه بعد از انتخابات، فقط ملت ایران است که بَرَنده است

به بیان امام خامنه‌ای: «همواره باید شنبه‌ی پس از انتخابات، روز مهربانی و بردباری باشد. چه طرفداران نامزد منتخب و چه هواداران دیگر نامزدها،‌ از هرگونه رفتار و گفتار تحریک‌آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند»

اینجانب ضمن ساییدن جبهه شکر به درگاه ایزد منان از مردم شریف شهرستان سیریک که همگام با هم وطنان قهرمان خود بار دیگر حماسه ی حضور را رقم زدند و مستکبران عالم را خشمگین و مستضعفان سراسر عالم را امیدوار کردند، جانانه تقدیر و سپاسگزاری می نمایم امید است آحاد مردم شریف بعد از انتخابات نیز با بردباری و مهربانی و رفاقت به جهانیان بفهمانند که بُرد اصلی برای ملت عزیز ایران خواهد بود.

در پایان از سعی بلیغ همه مسئولان برگزار کننده انتخابات کمال تقدیر و عرض خدا قوت داشته و عرض تبریک خویش و آرزوی مزید توفیقات و خدمت خالصانه به کاندیداهای منتخب تقدیم میدارم

من الله توفیق و علیه التُّکلان

محسن سالاریا

امام جمعه شهرستان سیریک

۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha