یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط مدیرحوزه علمیه خراسان

حوزه/،حجت الاسلام والمسلمین خیاط در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ،حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان، در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

انتخابات یازدهم اسفندماه، به خوبی نشان داد که ملت ایران، می‌تواند الگوی خوبی از مردم سالاری دینی، حفظ استقلال و آزادی، پایبندی به ارزش‌ها، گفتمان ایمان و عدالت، کانون پیشرفت معنوی و مادی و خار چشم دشمنان اسلام باشد.
این حضور پرشکوه و دشمن‌شکن، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی و لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا بود و نشان داد که ملت راه و آرمان متعالی خود را به درستی شناخته و در این عرصه با هوشمندی کامل، تابع ولایت و قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.
رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی ماه‌ها بود که با بهانه‌های گوناگون می‌کوشیدند تا مردم ایران را از راهی که پیش رو دارند مأیوس سازند و مشارکت عمومی را کمرنگ نمایند؛ اما حضور حداکثری مردم نشان داد که این ملت سلحشور عهد خود را با امام راحل رحمه‌الله‌علیه و شهیدان فراموش نساخته و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در برهه‌های حساس، حضوری پررنگ‌تری خواهند داشت.
اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به پاس نعمت مردمی قدرشناس و بلند همت، لازم می‌دانم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم، که منجر به خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، و همچنین از علما و اساتیدی که با دعوت خود موجب حضور باشکوه مردم را، فراهم آوردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
همچنین ضمن تبریک به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و تبریک به نمایندگان منتخب و محترم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، توفیقات روز افزون ایشان را در جهت خدمتگذاری هر چه بیشتر به این ملت شریف از خدای متعال، خواستارم.
علی خیاط
مدیر حوزه علمیه خراسان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha