یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بی

حوزه / معینی آرانی با بیان اینکه در مجلس با مشکل تورم قانون مواجه هستیم، گفت: در مجلس قوانین متعددی تصویب می‌شود، ولی نظارت بر آنها اعمال نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مصطفی معینی آرانی منتخب مردم شهرستان‌ کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان، ضمن قدردانی از حضورپرشور مردم کشورمان در ۱۱ اسفند، با بیان اینکه اگر نماینده با محیط مجلس آشنا باشد کارآمدی و اثرگذاری‌اش بیشتر خواهد بود، اظهار داشت: مجلس محل تعامل، مذاکره و پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم است.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، منطقه کاشان از صدر اسلام محب اهل بیت(ع) بودند، یادآور شد: دعوت مردم این خطه در سال ۱۱۳ هجری قمری از امام باقر(ع) برای اعزام فرزندشان سلطان علی بن محمد باقر(ع) در تبلیغ دین، نشان دهنده ولایت مداری و علاقه مردم کاشان به اهل بیت (ع) می‌باشد.

معینی آرانی تصریح کرد: از قدیم شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل در ایام رمضان و محرم روزه دار و عزادار بودند.

وی با بیان اینکه در مجلس با مشکل تورم قانون مواجه هستیم، گفت: در مجلس قوانین متعددی تصویب می‌شود، ولی نظارت بر آنها اعمال نمی‌شود.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، قانون بودجه را دخل و خرج کشور دانست و با بیان اینکه ۷۰۰ حکم در این قانون به صورت مستقیم با معیشت مردم سر و کار دارد، اظهار کرد: نماینده با استفاده از ابزارهای نظارتی در تذکر شفاهی، کتبی و استیضاح، در رابطه با این احکام باید به وظیفه قانونی خود عمل نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha