دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بی

حوزه / امام جمعه کاشان با بیان اینکه قانون راه رسیدن به سیاست کلی را مشخص می کند ابراز داشت : برای برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت نیاز در مسائل اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی به ثبات قانون داریم.نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در دیدار مصطفی معینی آرانی منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشت :مردم ایران ۶۰ سال است که برای استقرار حکومت دینی تلاش می کنند .

نماینده ولی فقیه در کاشان یکی از شئون رهبر و ولی فقیه را قانون گذاری که برعهده مجلس گذاشته دانست و افزود: مجلس شورای اسلامی نیز یکی از شئون ولی امر را توسط منتخبان مردم و افراد متخصص با وضع قوانین اجرا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اسلامیت قانون در مجلس را به عهده شورای نگهبان دانست و یاد آورشد: مقام معظم رهبری در رابطه با وظایف تقنینی نمایندگان فرمودند که سیاست های کلی که مجمع تشخیص تصویب نموده است مانند یک مطلب جهت گیری کشور براساس قانون است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه قانون راه رسیدن به سیاست کلی را مشخص می کند ابراز داشت : برای برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت نیاز در مسائل اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی به ثبات قانون داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مجلس باید روحیه نظارتی داشته باشدگفت : باید بررسی شود که چرا کشور در صنعت نظامی قوی اما در صنعت خودروسازی کیفیت مطلوبی ندارد و یا اینکه اگر در کشور مشکل فرهنگی داریم و اینجا نیاز به نظارت تقنیتی و روحیه نظارتی مجلس در بازخواست دستگاه های اجرایی دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به بی طرفی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در منطقه کاشان اشاره کرد و یاد آورشد: بی طرفی خودم را نسبت به همه کسانی که با احراز صلاحیت از شاخصه های شورای نگهبان عبور کردند حفظ کردم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خطاب به منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه امیدوارم از تجربه ارزشمند و ارزنده ۳۰ ساله خود در مجلس شورای اسلامی در جهت خدمت به مردم و پیشرفت منطقه کاشان به کارگیرید تصریح کرد: تجربه ارزنده شما در۱۸ سال دبیری کمیسیون اصل ۹۰ ، ۲ سال مشاوره معاونت نظارت رئیس مجلس و ۱۰ سال مدیریت حوزه معاونت مجلس خیلی تفاوت دارد با نماینده ای که تازه می خواهد وارد مجلس شود تا بتواند با کمیسیون ها، وظایف و آیین نامه ها آشنا شود، لذا تجربه بسیار ارزنده شما شما یک نقطه قوت برای منطقه کاشان و آران و بیدگل می باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان برلزوم حفظ وحدت بین مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تاکید کرد و یاد آورشد : منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی علاوه بروظایف قانون گذاری و نظارتی قانون باید مشکلات کلان منطقه را نیز از طریق رئیس جمهور، وزرا و تصمیم سازان در آوردن امکانات و ارتقای مادی و معنوی منطقه پیگیری نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به وظیفه ای که نماینده مقام معظم رهبری به عهده نماینده خود در ارتقای فکری معنوی و اخلاقی منطقه کاشان گذارده اشاره کرد و یاد آورشد : از تمام ظرفیت ها در جهت تحقق فرمایشات رهبری در منطقه کاشان باید استفاده شود.

امام جمعه کاشان در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در یوم الله انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: علیرغم بمباران تبلیغاتی دشمنان در عدم حضور مردم پای صندوق های رای مردم کشور مان خصوصا مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان های کاشان و آران و بیدگل حضوری پرشور پیدا کردند.

انتهای پیام./

قانون راه رسیدن به سیاست کلی را مشخص می کند

قانون راه رسیدن به سیاست کلی را مشخص می کند

قانون راه رسیدن به سیاست کلی را مشخص می کند

قانون راه رسیدن به سیاست کلی را مشخص می کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha