شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قل

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان برلزوم همدلی کلیه مسئولان در جهت ارتقای شهرستان کاشان در زمینه های علمی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: مسئولان اخلاص در عمل را هیچ موقع فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان انتخاب ایشان را به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان تبریک گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این دیدار ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار داشت: سپاسگزار خداوند متعال هستیم که دل های مردم را به سمت معنویت سوق داد تا حضور حداکثری را در انتخابات داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به دیدارش با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل بعد از تعیین منتخب مردم اشاره کرد و افزود: از حضور این عزیزان که تنور انتخابات را گرم کردند سپاسگزاری می نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به پیشینه ارزشمند مصطفی معینی آرانی منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: حقیقتا تجربه ارزشمند و ارزنده ۳۰ ساله معینی آرانی در مجلس شورای اسلامی در جهت خدمت به مردم و پیشرفت منطقه کاشان ظرفیت بسیار بالایی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم پیگیری مطالبات مردم کاشان اشاره کرد و یادآور شد: باید از ظرفیت و توانمندی معینی آرانی منتخب مردم کاشان در پیگیری تامین بیشتر اعتبارات، رفع مشکل آب، تعویض متولی اتوبان کاشان، دوبانده شدن جاده قدیم قم به کاشان و ... به عنوان مهمترین مطالبات مردم کاشان استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم همدلی کلیه مسئولان در جهت ارتقای شهرستان کاشان در زمینه های علمی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: مسئولان اخلاص در عمل را هیچ موقع فراموش نکنند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha