یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / قاسمی فرزاد با بیان اینکه پیروز انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، گفت: ایستادگی مردم در مقابل دشمنان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن و خلق حماسه در پای صندوق‌های رأی، بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان عصر امروز در دیدار با آیت‌الله موسوی اصفهانی اظهار داشت: با هماهنگی، انسجام و برنامه‌ریزی که از ابتدای سال انجام شده بود، چهار اصل و راهبرد اعلامی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات، در استان همدان محقق شد.

وی افزود: باید به مردم بصیر ایران اسلامی تبریک گفت که با صلابت، استقامت و پایبندی به احکام قرآن و اسلام، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و یأس را بر دشمنان مستولی کردند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات کشور با راهبری وزیر کشور به خوبی مدیریت شد و در تمام مدت رأی‌گیری نیز شخصا جویای روند برگزاری انتخابات در استان‌ها بود.

وی با بیان اینکه پیروز انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، یادآور شد: ایستادگی مردم در مقابل دشمنان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن و خلق حماسه در پای صندوق‌های رأی، بی‌نظیر بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha