یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ خلیفه کل ارامنه آذربایجان طی پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان طی پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.

در متن پیام "اسقف اعظم گریگور چیفتچیان" آمده است:

"برادر روحانی ارجمند با سلام و درود

انتخاب شایسته جنابعالی با رای قاطع اکثریت مردم قدردان و همیشه در صحنه تبریز در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ موجبات مسرت و شادی اینجانب گردید.

بی‌شک این حضور پرشور مردم و رای اعتماد به جنابعالی از یک سو نشان از خدمات خالصانه و دلسوزانه آن مقام ارجمند بوده که زبانزد خاص و عام می‌باشد و از سوی دیگر عشق و ارادت این مردم نسبت به آن برادر گرانقدر را می‌رساند.

روحیه فروتنی و دغدغه خدمت به خلق ‌الله از صفات ارزنده و بارز جنابعالی است.

بی‌شک آرای ارامنه تبریز نیز به جهت خاطرات و خدمات پرثمر آن برادر ارجمند و ارادتی که جامعه ارمنی نسبت به شخص شما و نیز ابوی گرامی‌تان دارند به سوی شما سرازیر گردیده و این انتخاب روح و جان تازه‌ای به کالبد جامعه ارامنه تبریز و استان دمید.

از خداوند متعال برای جنابعالی طول عمر باعزت و سلامتی آرزومندیم و مطمئن هستیم که حضورتان در مجلس خبرگان رهبری موجبات ارتقای هرچه بیشتر جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha