یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین  حاج میزرا جلیل خلیل پور جلالی نوبری پدر شهید والامقام خلیل خلیل پور جلالی نوبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج میزرا جلیل خلیل پور جلالی نوبری پدر شهید والامقام و جاوید خلیل خلیل پور جلالی نوبری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

(إذا مات العالم ثلُم فی الإسلام ثلمهٌ لا یسدّها شئ).

کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان‌های بزرگ و وارسته ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کردند، در این میان سوره صبر و ایثار پدران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی صبور بودند و ثابت قدم ماندند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.

خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین «حاج میزرا جلیل خلیل پور جلالی نوبری» پدر شهید والامقام و جاوید «خلیل خلیل پور جلالی نوبری» موجب غم و اندوه فراوان شد.

با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خلیل پور جلالی نوبری خصوصا فرزند ارجمند ایشان خطیب توانا و شهیر حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسین نوبری و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha