شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در استان آذربایجان شرقی از مردم خواست تا برای انتخاب اصلح در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضوری تأثیرگذار و تعیین کننده داشته باشند.

یه گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: مردم با عشق و علاقه و اقتدار پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و اکنون نوبت مسئولان است که با کار و تلاش بیشتر در خدمت مردم باشند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با خلق حماسه‌ای دیگر در تقویم سربلندی‌های این سرزمین پهناور جلوه‌ای دیگر از آگاهی و زمان شناسی خود را در برابر دید و در معرض محک جهانیان و مستکبران مداخله‌جو قرار دادند و بحمدالله پیروز و سربلند میدان بودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه یقین داریم که حماسه حضور و بلوغ سیاسی ملت آگاه و همیشه در صحنه، بمباران تبلیغاتی دشمنان و هجمه‌ سنگین آنان برای بی‌روح کردن انتخابات را به حبابی پوچ تبدیل کرد، تصریح کرد: این موفقیت را به مقام عظمای ولایت که از ابتدای سال در تمام بیانات خود به اهمیت انتخابات تأکید می‌کردند نیز تبریک گفته و از ایشان نیز تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه با تقدیر از مردم آذربایجان به خاطر اعتماد و مشارکت گسترده در رأی‌دهی،‌ گفت: هر رأی مردم به واقع نشان‌دهنده‌ عمق محبت و اعتماد آنها با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است.

وی همچنین از مردم خواست تا برای انتخاب اصلح در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضوری تأثیرگذار و تعیین کننده داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم در ادامه این نشست به مسئله مساجد به‌عنوان محوری‌ترین و با اهمیت‌ترین امور در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از اموری که همه‌ ما با آن سر و کار داریم و نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کنیم، مساجد است.

امام جمعه‌ تبریز اظهار کرد: برای رونق و محقق‌شدن بیش از پیش نقش تأثیرگذار مساجد باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای در این حوزه داشته باشیم و از این رو با اذن مقام معظم رهبری مرکز رسیدگی به مساجد در استان تشکیل و اساسنامه‌ای برای آن تنظیم شده است که رصد و نظارت و رسیدگی به مساجد تحت نظارت این مرکز انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha