یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ایت الله مظفری قزوینی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسین مظفری قزوینی منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور حماسی ملت ایران، به ویژه مردم استان قزوین در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر کرد.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حسین مظفری قزوینی نماینده منتخب مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور حماسی ملت ایران، به ویژه مردم استان قزوین در انتخابات یازدهم اسفند تقدیر نمود.

متن پیام بد ین شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا

ملت شریف ایران یکبار دیگر در یازدهم اسفند ماه ١۴٠٢ به دعوت رهبر حکیم و الهی خویش حماسه آفرید و برگ زرین دیگری بر دفترچه افتخارات خود افزود و قدرانی خود از نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشانید. مردم شریف استان قزوین نیز در این میان، با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، شعور سیاسی، تعصب ملی و غیرت دینی خود را به نمایش گذاشت.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم که ضمن تبریک به تمام منتخبان مجلسین شورای اسلامی و خبرگان استان قزوین، اولا به شکرانه این حضور پرشکوه، در پیشگاه الهی پیشانی‌ام را بر خاک بسایم و ثانیا مراتب قدردانی و سپاس خود را از همه کاندیداهای محترم که با حضور خود در عرصه انتخابات، بر گرمی تنور آن افزودند و همچنین تک‌تک عزیزانی که در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با رأی خود موجب استحکام بیشتر نظام اسلامی شدند اعلام نمایم.

همچنین بر خود وظیفه می‌دانم که به صورت ویژه از همه عزیزانی که با خلوص نیت و با بذل مال و وقت خویش در جهت معرفی اینجانب به دیگران کوشیدند و همچنین همه کسانی که به این حقیر رأی دادند و زمینه خدمت در سنگر مجلس خبرگان را برای اینجانب فراهم کردند تشکر نموده و بهترین‌ها را در دنیا و آخرت از پیشگاه خداوند منان برایشان مسئلت کنم.

امید است که با اعلام نهایی نتایج، رقابت‌ها جای خود را به رفاقت‌ها بدهد و منتخبان مردم شریف استان قزوین در هر دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان، عزم خود را برای خدمت خالصانه به مردم شریف استان و به عموم ملت شریف ایران جزم نمایند. اینجانب نیز با توکل بر خدا و استعانت از حضرت ولی عصر (عج) و با یاری جستن از عموم مردم شریف استان از اقوام، احزاب و سلائق مختلف سیاسی، در جهت انسجام هرچه بیشتر نیروهای استان و خدمت به مردم و نظام اسلامی خواهم کوشید.

بعون الله و نصره. و آخر دعوانا أن الحمد لله ربّ العالمین.
حسین مظفری قزوینی | ١۴٠٢/١٢/١٢

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha