دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم طی پیامی از حضور حماسی مردم خصوصا خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تقدیر حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم از حضور حماسی مردم در انتخابات به این شرح است:

به حول و قوه الهی و با عنایت حضرت ولی عصر عجل الله و بصیرت مردمی ولایتمدار وفادار به خون‌های پاک شهدا ملت ایران حماسه ای دیگر را با حضور پرشور و انقلابی خویش رقم زد و باری دیگر نقشه‌های شوم دشمنان در داخل و خارج از مرزهای ایران اسلامی را نقش بر آب ساخت.

حضور ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رای تاکید بر عزت‌خواهی و تاکید بر حفظ امنیت و اقتدار میهن اسلامی و پایبندی به ارزش‌ها و خون‌های پاک شهدا بود.

ضمن تبریک به منتخبین مردم شریف و انقلابی شهر جهاد و اقامه، قم مقدس از ملت همیشه در صحنه و با بصیرت خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان که حضوری پرشور در این حماسه سرنوشت ساز داشتند و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مایه سربلندی ایران اسلامی، خشنودی شهدا و خشم و ناکامی دشمنان اسلام و مسلمین شدند صمیمانه قدر دانی می نمایم.

ان‌شاءالله نمایندگان ملت به پشتوانه گسترده و مردمی با حضوری مقتدر و متعهدانه ضمن صیانت از دستاوردهای ارزشمند شهدا، زمینه حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی را فراهم سازند و با حضور مسوولانه خویش مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را هر چه بیشتر هموار نمایند و در برابر شهدا سربلند باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha