دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام تشکر حجت الاسلام والمسلمین مهدی خطیبی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مهدی خطیبی، در پیامی ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، این مشارکت بالا را به ‌عنوان اولین پیروزی برای وجوب سجده شکر در برابر ایزد منان کافی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی خطیبی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه، در پیامی ضمن تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، این مشارکت بالا را به ‌عنوان اولین پیروزی برای وجوب سجده شکر در برابر ایزد منان کافی دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میزان رأی ملت است. امام خمینی(ره)

حمد و سپاس خداوندی را سزاست که آلاء خود را بر همگان ارزانی داشت و نعمت حب ایمان و حب وطن را به ملت شریف ایران عنایت فرمود، روز یازدهم اسفند سپری شد و برگ زرین دیگری در پرونده ایرانیان ثبت شد.

مردم عزیز کرمانشاه،

حقیر بعد از سپری کردن سالیان متمادی در عرصه کسب علم و دانش در حوزه و دانشگاه، قدم به وادی دشواری گذاشتم تا بتوانم دین خود را به مُلک، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنم، اما انتخابات صحنه رقابت است و هر آن‌کس که بتواند نظر بیشتری را جلب کند، پیروز رقابت است.

به دلایلی حقیر نتوانستم خود را به اکثریت مردم عزیز کرمانشاه معرفی کنم اما در مواردی که این توفیق حاصل شد تغییر دیدگاه مخاطبان را به‌ وضوح مشاهده کردم و اگر این امکان وجود داشت که معارفه به نحو گسترده‌تری انجام می‌شد، شاید لحن این نوشته به‌گونه‌ای دیگر بود.

به ‌هر حال از تمام کسانی که پای صندوق‌های رأی آمدند کمال تشکر را دارم و همین مشارکت بالا و شادی دل رهبر عزیزتر از جانمان، به ‌عنوان اولین پیروزی برای وجوب سجده شکر در برابر ایزد منان کفایت می‌کند، همچنین از تمام عزیزانی که رأی اعتماد خویش را نثار حقیر کردند و در راه معرفی حقیر به جامعه تلاش کردند، تشکری مضاعف دارم.

همچنین انتخاب حضرت آیت‌الله علماء و نریمانی، با رأی صاحبان اصلی انقلاب را به محضر ایشان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم منشأ خدمات و برکات روزافزونی در استان کرمانشاه باشند.

به امید سربلندی و پیروزی روز افزون مردم ایران عزیز اسلامی و رهبر عظیم‌الشأن آن.

والسلام علی عبادالله الصالحین

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

مهدی خطیبی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha