شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

حوزه/ معاون امور حوزه های علمیه خواهران در جمع کادر مدیریت حوزه خواهران استان مرکزی گفت: برای حضور پر شور مردم در انتخابات و خلق حماسه توسط آن ها باید خدا را شاکر بود و پیشانی به خاک نهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا امروز با حضور در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و در جمع کارکنان این مدیریت با اشاره به حدیث امام صادق علیه السلام که فرمودند : اَلْعَامِلُ عَلَی غَیْرِ بَصِیرَةٍ کَالسَّائِرِ عَلَی غَیْرِ اَلطَّرِیقِ لاَ یَزِیدُهُ سُرْعَةُ اَلسَّیْرِ إِلاَّ بُعْداً: هر که بدون بصیرت عمل کند مانند کسی است که بیراهه میرود هر چند شتاب کند از هدف دورتر گردد، بیان کرد: کسانی که در حوزه های علمیه خواهران مشغول به فعالیت هستند باید مانند شمعی باشند که اطراف خود را روشن کنند ،ارتباط بیشتر از معمول با خدا داشته باشند و مانند عالم بی عمل نباشند.

وی با اشاره به ورود به ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان باید ماه پرتاپ ما به اعلی علیین باشد و باید با بقیه ماه های ما متفاوت باشد.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: برای حضور پر شور مردم در انتخابات و خلق حماسه توسط آن ها باید خدا را شاکر بود و پیشانی به خاک نهیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران با خلق حماسه خود بار دیگر دوستداران نظام را دلشاد و دشمنان را عصبانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا اظهار داشت: مردم در سراسر کشور نشان دادند که با وجود تمام مشکلات و در سخت ترین روزها هم پای این نظام و در کنار ولایت فقیه ایستاده اند.

وی افزود: امسال حوزه های علمیه خواهران در انتخابات خوش درخشیدند و این امر با مجاهدت تک تک طلاب، اساتید، کادر مدارس و مدیریت های استانی محقق شد؛ لذا باید از همه ی حوزه های علمیه خواهران که در ۱۱ اسفند حماسه آفرین بودند قدردانی کرد .

معاون امور حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت حوزه های علمیه خواهران اضافه کرد : امروز دشمن بر روی این جبهه متمرکز است و در آینده از نقش آفرینی آنان بیشتر خواهیم شنید و انتظاراتی که مردم از آن ها دارند سال به سال بیشتر خواهد شد و به همین میزان هم ما باید خود را مطابق انتظارات از جهت دانشی ،بینشی و مهارتی رشد دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا افزود: ایستایی، یکجا بودن و رشد نکردن یعنی خسران یعنی عقب ماندن؛ لذا مدیریت های استانی در کنار برنامه های روتین، زحمات و فعالیت هایی که دارند باید روز آمدی و کارآمدی را در دستور کار خود داشته باشند و با بینش افزایی و مهارت افزایی و دانش افزایی به روز بتوانند کشتی حوزه های علمیه را پیش ببرند.

مردم بار دیگر در انتخابات حماسه آفریدند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha