دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام های قدردانی نامزدهای خبرگان رهبری خوزستان از مردم استان

حوزه/ نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان در پیامی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1402 قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان در پیامی از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1402 قدردانی کردند.

متن پیام ها به تفکیک به شرح زیر است؛

پیام تبریک آیت الله عباس کعبی

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی فی سورة الأنفال:

( هُوَ الَّذِی أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ وَ أَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعًا مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ حَسْبُکَ اللَّهُ وَمَنِ اتَّبَعَکَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ )

بار دیگر عظمت ملت بزرگ ایران و مردم قهرمان خوزستان در یازده اسفند ماه در مشارکتِ معنی دار و تاریخی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، پروژه دشمنان اسلام و ایران در تزریق یأس و تردید و سستی و عقب نشینی از صراط مستقیم انقلاب اسلامی را ناکام گذاشت.

مشارکت با عزم و اراده قوی مردم در حماسه ملی ۱۱ اسفند، نشان استحکام درونی ملت در تداوم راه امام و شهیدان با هدایت های راهبردی حکیم فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله الوارف است.

پیروز حقیقی این انتخابات، ملت بزرگ ایران و مردم بصیر و انقلابی خوزستان و رهبر فرزانه هستند.

این پیروزی و توفیق بزرگ الهی، نتیجه همراهی امت با امام در فشارها و تحریم ها و جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن و غلبه بر مکر و فریب شیطانی آنان است. تاییدات خدای متعال و لطف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، همراه امام و امت امام است.

با سپاس بی کران از ملت ایران و مردم میدان‌دار و حاضر در صحنه های انجام تکالیف بزرگ ملی خوزستان، خدا را بر این نعمت بزرگ شکر گذاریم.

امیدوارم مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در دستگاههای گوناگون با خدمت صادقانه و گره گشایی از کار مردم و ارتقای سطح کارآمدی و افزایش سطح خدمات و رضایت مندی مردم در عمل قدردان رهبری حکیم و ملت سرافراز ایران و مردم مقاوم و صبور خوزستان باشند. بمنه و کرمه

انه سمیع مجیب

پیام حجت الاسلام والمسلمین حیدری

مردم شریف و ولایتمدار خوزستان

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

اکنون که با عنایت‌های ربّانی، توجّهات ویژه حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هدایتگری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، ملت ایران در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حماسه‌ای نو آفرید، و تلاش‌های مذبوحانه دشمنان انقلاب اسلامی را بی اثر ساخت، و نمایندگان خود را به دوره ششم مجلس خبرگان رهبری و دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی فرستاد، پیشانی شکر خود را بر آستان ربوبی می‌سایم، و بالاترین مراتب تقدیر و تشکر خود را به محضر شما شیرمردان و شیرزنان خوزستانی که در خلق آن حماسه شرکت فرموده‌اید، تقدیم می‌دارم.

امیدوارم مجلس خبرگان این دوره در کنار وظیفه قانونی مربوط به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از ظرفیت‌های نهفته خود به عنوان حلقه وصل بین مردم و مسئولین، بهتر و کامل‌تر از دوره‌های پیشین که در راستای مطالبه‌گری درباره مطالبات برحق و عمومی مردم استفاده نماید، و با ارائه راه حل‌های مناسب، یار و یاور مسئولین متعهد نظام باشد.

پیام آیت الله شفیعی

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایتمدار خوزستان!

حضور متعهدانه شما در صحنه انتخابات روز یازدهم اسفند، جلوه ای دیگر از حماسه های غرورانگیز شما در طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خدای متعال و تقدیر از این حضور ارزشمند، امیدوارم نمایندگان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، با عزم و اراده قوی، با عمل به وظایف قانونی و شرعی خود، شکر نعمت اعتماد مردم به خویش را بجا آورند.

سعادت و سربلندی ملت بزرگ ایران، بخصوص مردم عزیز و غیور خوزستان را از خداوند متعال مسالت می‌کنم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

پیام حجت الاسلام والمسلمین هدایی

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ...

همانگونه که انتظار می رفت بار دیگر ملت قهرمان ایران حماسه آفرید و با بصیرت بی نظیر خود در لبیک به ندای حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی در پای صندوق های رأی حاضر شد و نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.بی شک این مشارکت حماسی مسئولیت مدیران نظام اسلامی را مضاعف نموده و آینده روشن تری را برای ایران اسلامی نوید می دهد.

اینجانب جبهه شکر به درگاه الهی می سایم و این نعمت را مرهون عنایات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف می دانم و از همه برادران و خواهران خوزستانی که به اینجانب اعتماد کردند تشکر می کنم ، إن شاء الله با دعای خیر مردم بتوانم قدردان این اعتماد باشم.

پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی فی کتابه الکریم:

ان الله مع الذین اتقوا و الذین هم محسنون(عنکبوت۱۲۸)

انتخابات یازدهم اسفند ماه برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان مردم پرافتخار کشورمان و هم استانی های عزیز خوزستانی باز نمود. مشارکت مهم و ارزشمند مردم بصیر، زمان شناس و انقلابی در شرایطی صورت گرفت که دشمنان کینه توز و زخم خورده تمام تلاش خود را به کار گرفته و با انواع ترفندها و روش های شیطانی و رسانه ای و تبلیغاتی سعی در کاهش مشارکت مردم داشتند.

مشکلات و سختی هایی که با القاء بدخواهان چندین برابر خود را نشان می داد، نتوانستند در عزم راسخ مردم در پشتیبانی و حمایت از نظامی که با تقدیم شهدا و ایثار و فداکاری بسیار به پیروزی رسید و ادامه پیدا کرد خللی وارد کند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور مردم و لبیک گویی به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله که ندای خدمت به دین و مردم کشور است و همچنین اعتماد آنها در سپردن بار سنگین یکی از کرسی های مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم به این بنده، از خداوند متعال توفیق وفا به عهد در خدمت به مردم را خواهانم.

از تلاشهای شبانه روزی مسئولین محترم اجرایی و امنیتی که تمام همت خود را در برگزاری انتخابات باشکوه صرف نمودند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

والسلام و رحمة الله و برکاته

پیام حجت الاسلام والمسلمین رفیعی

«بسم الله الرحمن الرحیم»

درود خدا به روان پاک شهیدان بخصوص سید شهدای خوزستان حاج علی هاشمی و سید شهدای مدافع حرم حاج قاسم سلیمانی و شما مردم متدیّن و ولایت مدار که بار دیگر در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، با حضور پرشور و با انگیزه‌ی خود حماسه‌ای ملی رقم زدید و مشارکت بالای ۵۵ درصد را در تاریخ پرشکوه استان گنجینه‌ی فرهنگ ها و معرفتها ثبت کردید.

حضور هوشمندانه، دشمن شکن و گسترده‌ی شما، بار دیگر دشمنان و بدخواهان وحدت و عزّت این ملت بزرگ را ناامید کرد و روح تازه‌ای بر کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دمید.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خالق الهی به پاس نعمت مردمی قدرشناس و همیشه در صحنه، لازم می‌دانم از حضور پرشور اقشار مختلف شما مردم شریف استان خوزستان متواضعانه تقدیر و تشکر نمایم و انتخاب این حقیر از جانب شما امانتی الهی است که بدوش خواهیم کشید

همچنین لازم است از تمامی دست اندرکاران انتخابات و اصحاب رسانه به ویژه شبکه استانی خوزستان و نیز مسئول ستاد و کلیه بزرگوارانی که با ستاد اینجانب همکاری کردند تشکر و قدردانی نمایم.

از خداوند متعال عزّت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، سلامتی و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزون همه شما عزیزان را از خداوند مسالت میدارم.

پیام حجت الاسلام والمسلمین مقامی

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل

مردم شریف خوزستان، از طوایف مختلف فارس،لر، عرب که با حضور انقلابی و ایمانی خود در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات این خطه عزیز ثبت کردند و از اینکه اینجانب را با وجود فرصت کم برای فعالیت انتخاباتی

در منطقه خوزستان شایسته آرای خود دانستند تشکر کرده و سجده شکر به درگاه الهی به جا می آورم و بار سنگین این میزان از آرای را بر دوش خود احساس می کنم و امیدوارم علقه و ارتباطی که با مردم غیور و پر تلاش سراسر خوزستان برقرار شده است استمرار داشته و این ارتباط را موهبتی الهی می دانم و همچنین از همه نامزدهای خبرگان و مجلس شورای اسلامی به خاطر تشویق مردم برای حضور در انتخابات اظهار تشکر و قدردانی می کنم و برای منتخبین مردم در هر دو مجلس از خداوند منان موفقیت و توفیق خدمتگزاری به مردم مظلوم خوزستان را مسئلت دارم.

پیام حجت الاسلام والمسلمین بلادیان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُل رَّبِّ أَدخِلنِی مُدخَلَ صِدق وَأَخرِجنِی مُخرَجَ صِدق وَٱجعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلطَنا نَّصِیرا (سوره مبارکه اسراء آیه ۸۰)

و بگو: «پروردگارا! مرا (در هر کار) با صداقت وارد کن، و با صداقت خارج ساز! و از سوی خود، حجتی یاری کننده برایم قرار ده!»

خداوند بزرگ را شاکرم که با وجود عملیات همه جانبه دشمنان و منافقین برای دلسرد نمودن و عدم حضور مردم پای صندوق های رأی، صحنه‌ی دیگری از جمهوریت و پایداری ملت ایران را به تصویر کشیده و ملت غیور و شریف ایران پیروز این میدان شد.

تیزبینی و هدایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله) و حضور آحاد مردم با وجود مشکلات متعدد مانند همیشه عامل اساسی شکست دشمن بوده و هست.

امیدوارم حضور اینجانب در میدان انتخابات مورد قبول خداوند متعال و رضایت حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه قرار گرفته باشد.

به همه سروران و اعزه‌ای که مورد اقبال مردم قرار گرفته و به مجلس خبرگان راه یافتند تبریک عرض نموده و برایشان دوام توفیق در خدمت به نظام و مردم شریف ایران اسلامی را آرزومندم.

از مردم مختلف جای جای استان پهناور خوزستان، اقوام و عشایر مختلف عرب، لر، بختیاری و...، اقشار مختلف ، بزرگان و شخصیت هایی که در این مدت بذل عنایت و محبت نموده و بدون هیچ چشم‌ داشتی از حقیر اعلام حمایت کرده و در جنبه‌های مختلف این عرصه با ستاد انتخاباتی اینجانب مشارکت و همکاری داشته‌اند تشکر و سپاسگزاری می نمایم.

همچنین سپاس ویژه‌ دارم از زحمات همه مسئولان برگزارکننده انتخابات، تامین کنندگان امنیت ، ماموران شهرداری و سازمان های مختلف که در این ایام زحمات زیادی را متحمل شدند.

ان شاالله خداوند متعال همچنان توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را در عرصه های دیگر به اینجانب مبذول فرموده و همچنان مورد غفران و رحمت واسعه الهی قرار گیرم.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha