یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیین استقبال از رمضان اردبیل

حوزه/ آیین معنوی استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و چهره‌های قرآنی برتر در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، آیین مذهبی و معنوی استقبال از این ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و چهره‌های قرآنی برتر برگزار خواهد شد.

اباصلت ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل با اعلام این خبر اظهار داشت: این مراسم یکشنبه ۲۰ اسفندماه از ساعت ۱۶ در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از همه خانواده‌های اردبیلی برای حضور در این برنامه، از حضور مهمانان کشوری و هنرمندان قرآنی به همراه تجلیل از شرکت‌کنندگان در پویش نذر نان و برپایی غرفه‌های هنری خبر داد.

ابراهیمی هدف از اجرای این برنامه را ثبت و حفظ این آیین و آمادگی روزه داران و نمازگزاران برای خودسازی و تزکیه نفس در این ماه عزیز عنوان کرد.

این مراسم با مشارکت نهادهای فرهنگی شهر، موسسات قرآنی، کانون مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، دارالقرآن الکریم، صداوسیمای استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) در دستور کار قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین معنوی می‌توانند به مهدیه اردبیل واقع در محله جعفریه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha