دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علیزاده

حوزه/ کارشناس تربیت بدنی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت: در تعالیم دینی تاکید بسیاری به حفظ و سلامت جسم و همچنین روح و روان صورت گرفته است و در سیره معصومان نیز زیاد بدان تاکید شده است.

حجت الاسلام سید مجید علیزاده، کارشناس تربیت بدنی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در حاشیه همایش تجلیل از مربیان کاراته، گفت: جسمی که خداوند متعال عنایت کرده مرکب روح و امانت الهی است که در اختیار ما قرار داده شده و باید از آن مراقبت کنیم.

وی با بیان این که در تعالیم دینی تاکید بسیاری به حفظ و سلامت جسم و همچنین روح و روان صورت گرفته است و در سیره معصومان نیز زیاد بدان تاکید شده است، عنوان کرد: در روایات و کلام بزرگان امر به ورزش شده است و رهبری نیز می فرمایند که امر به ورزش، امر معروف است یعنی صرف ورزش کردن امر معروفی است و امر به معروف واجب است و باید همه را به ورزش و سلامت جسم دعوت کنیم؛ خصوصا طلاب که بیشتر فعالیتشان فکری و علمی است.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که اگر ورزش کردن برای بقیه افراد جامعه واجب باشد، برای طلاب ضرورت ویژه تری دارد، اظهار کرد: با ورزش سلامت جسم و روح حفظ می شود و وظائف تبلیغی بهتر انجام می شود.

کارشناس تربیت بدنی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با بیان این که امشب برنامه تقدیر از مربیان و اساتید رشته کاراته انجام د که زیرنظر استاد شناخته شده حوزه علمیه خراسان دارای مقام های بین المللی و نماینده سبک در کشور هستند، تصریح کرد: مراسم با حضور شاگردان و مربیان ذیل نظر حجت الاسلام وحیدی برگزار شد و از جانب معاونت فرهنگی تبلیغی از ورزشکاران و فعالیت های ورزشی حوزه علمیه خراسان نیز حمایت می کنیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha