دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرنگاران رهبری گفت: توجه به مقوله ورزش؛ سلامتی جامعه را به دنبال دارد و جامعه را به سمت شادی و نشاط سوق می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت‌ الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار با روسا هیات‌های ورزشی و ورزشکاران ملی پوش استان، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم ورزش، انسجام ملت‌ها و آحاد جامعه است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مسئولان به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی نگاه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: توجه به مقوله ورزش؛ سلامتی جامعه را به دنبال دارد و جامعه را به سمت شادی و نشاط سوق می‌دهد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مردم بوشهر چشم امیدشان به تیم‌های فوتبال استان است، افزود: صنایع گازی و نفتی استان همگی باید نگاه عمیقی به تیم‌های ورزشی استان به ویژه قهرمانان و جوانان داشته باشند.

وی ادامه داد: جوانان بوشهری علاقمندی زیادی به رشته فوتبال دارند لذا باید تیم‌های ریشه دار شاهین و ایرانجوان مورد حمایت قرار بگیرند تا پویایی ورزش خصوصا رشته فوتبال را داشته باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: بدون حمایت و کمک صنایع گازی و نفتی هیچ باشگاه و تیمی نمی‌تواند ادامه دهد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت ما و جامعه ورزشی در ۱۱ اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق خواهند کرد و با هر رای خود مشتی در دهان دشمنان خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha