شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / حجت الاسلام رضوانی گفت: ۱۱ اسفند دو انتخابات مهم داریم؛ جا دارد همگان در این عرصه حضوری گسترده داشته باشند لذا تشویق و ترغیب مردم برای حضور در این عرصه وظیفه همگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امروز در دیدار با فرماندار شهرستان بویین زهرا و اعضای ستاد انتخابات این شهر، اظهار داشت: ۱۱ اسفند، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به شکست نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم می‌انجامد.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی قوام پیدا کرده و مردم نقش تعیین کننده‌ای در تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی دارند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در تمامی انتخابات‌های برگزار شده در کشور، مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی، وحدت و اقتدار کشور را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و مردم می‌توانند با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل نمایند.

وی ادامه داد: در ۴۵ سال گذشته حرف اول را مردم زدند، بنابراین این مردم هستند که صاحبان انقلابند و در تحقق اهداف عالیه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مشارکت جدی داشته و دارند و با حضور پررنگ و بی‌نظیر خود در انتخابات پیش رو به دشمنان نشان خواهند داد که پای آرمان‌های خود محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: ۱۱ اسفند دو انتخابات مهم داریم؛ جا دارد همگان در این عرصه حضوری گسترده داشته باشند لذا تشویق و ترغیب مردم برای حضور در این عرصه وظیفه همگان است.

تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات، وظیفه همگانی است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha