شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام آزادی

 حوزه / حجت الاسلام آزادی گفت: انتخابات ۱۱ اسفند امسال نمایشی از عزم و اراده ملت در پشتیبانی از نظام اسلامی خواهد بود و در این زمینه هیچکس حق ندارد ناامیدی و دلسردی را در جامعه رواج دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمدالله آزادی مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان امروز در جمع مردم شهر خاکعلی، اظهار داشت: از ارزشمندترین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی انتخابات است که برگزاری باشکوه آن اقتدار ایران اسلامی را در جهان افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام آزادی خاطرنشان کرد: دشمن همواره تلاش می‌کند با تبلیغات گسترده و القای ناکارآمدی نظام اسلامی، شرکت در انتخابات را بی‌تأثیر جلوه دهد تا مردم انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات را نداشته باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: به یقین انتخابات ۱۱ اسفند امسال نمایشی از عزم و اراده ملت در پشتیبانی از نظام اسلامی خواهد بود و در این زمینه هیچکس حق ندارد ناامیدی و دلسردی را در جامعه رواج دهد.

وی ادامه داد: مردم پای همه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان محکم ایستاده‌اند و تا کنون هم نقشه‌های دشمنان را نقشه بر آب کرده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه مولاوردیخان عنوان کرد: تحریم انتخابات و کاهش مشارکت مردم، دو برنامه جدی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است و باید متوجه بود که حساسیت انتخابات پیش رو بسیار بالا است.

حجت الاسلام آزادی عنوان کرد: امید است با برنامه‌ریزی‌های لازم، شاهد حضور اقتدارآفرین مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

انتخابات ۱۱ اسفند نمایشی از عزم و اراده ملت خواهد بود


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha